نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

آرمان مقابله با آمریکا باید در نظم جهانی جدید در بالاترین سطح ممکن باشد

آیت الله دری نجف آبادی گفت: آرمان مقابله با آمریکا، روابط بین‌الملل و در نهایت جایگاه جمهوری اسلامی ایران باید در نظم جهانی جدید در بالاترین سطح ممکن باشد.
کد خبر: ۹۴۳۰۵۵۲
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی روز شنبه در نشست با مربیان عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله و بسیج استان مرکزی گفت: تلاش برای بصیرت بین اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان یکی از مهمترین رسالت‌های عقیدتی سیاسی در ردهای مختلف است و  بصیرت افزایی اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان رمز توسعه و پیشرفت کشور و مهمترین رسالت عقیدتی سیاسی در سپاه است.

دری‌نجف‌آبادی اظهار کرد: هفته عقیدتی سیاسی بهترین فرصت برای تبیین ارزش‌های انقلابی و برجسته کردن تفکرات و اندیشه های شهید استاد مطهری است و تلاش‌های علمی این شهید بزرگوار در عرصه‌های تعلیم و تربیت،اخلاق، معرفت و بصیرت بسیار ارزشمند است و آثار آن شهید بزرگوار باید در جامعه بیش‌ازپیش معرفی و تبیین شود.

وی ادامه داد: شهید مطهری با بنیه قوی علمی، توانایی بسیار بالا و روحیه‌ای زاهدانه، حوزه و دانشگاه را متحول نمود، بنابراین ضروری است تا ابعاد شخصیتی این عالم فرهیخته در جامعه به‌درستی تبیین شود.

امام‌جمعه اراک افزود: شهید مطهری، به عنوان شخصیت جامع و کاملی، جزو نادرترین شخصیت‌هایی بود که همه ابعاد مختلف در وجود ایشان جمع بود و معلمان و اساتید دانشگاه‌ها باید آن شهید بزرگوار را الگوی رفتاری خود قرار دهند.

دری‌نجف‌آبادی گفت: موضوع(نظم جهانی) که مقام معظم رهبری هفته گذشته در دیدار با دانشجویان مطرح نمودند بسیار با اهمیت است و نخبگان و دانشگاهیان باید آن را به خوبی تبیین کنند.

ولی‌فقیه در استان مرکزی ادامه داد: آرمان مقابله با آمریکا، روابط بین‌الملل و در نهایت جایگاه جمهوری اسلامی ایران باید در نظم جهانی جدید در بالاترین سطح ممکن باشد.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های کشور در تمامی حوزه‌های صنعتی، کشاورزی و خدماتی ارزشمند است و با تربیت نیروهای کارآمد و کاردان و واگذاری مسئوليت‌ها به انسان‌های پاکدست و دلسوز می‌توان زمينه توسعه همه جانبه کشور را فراهم کرد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار