حجت الاسلام آل هاشم:

بزرگداشت شهدا بزرگداشت سرآمدان روزگار است/ شفیع زاده در شکست حصر آبادان نقش بی بدیلی داشت

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهارداشت: بزرگداشت شهدا، افرادی که سرآمدان مردم روزگار ما به حساب می آیند کار با ارزشی است.
کد خبر: ۹۴۳۰۱۷۵
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در آیین بزرگداشت سی و سومین سالگرد شهید شفیع زاده در مصلای تبریز، افزود: احیای نام شهدا و تحقیق و پژوهش درباره آن ها، تولید آثار مکتوب و تصاویر شهدا با ارزش است.
وی با بیان اینکه شهادت مفهوم عجیب و مقوله مهم است، و شهادت معامله با خداست، گفت: شهید شفیع زاده به این نکته را در وصیت خود آورده است که نشان می دهد درک دستی از شهادت داشته که به آن اشاره کرده است.
حجت الاسلام آل هاشم اضافه کرد: شهید شفیع زاده فرمانده توپخانه سپاه، در دوران انقلاب و سربازی خود نیز نقش موثری داشت بطوری که با روحانیونی  همچون سعید مدنی و شهید دستغیب ارتباط داشت و از آن ها بهره می گرفت.
امام جمعه تبریز ادامه داد: نقش ایشان(شهید شفیع زاده) در ارومیه در تاریخ انقلاب ماندگار است که با نفوذ در دل دشمن توانست چندین عملیات اطلاعاتی را طراحی و موجب دستگیری سران منافقین شود.
وی به رشادت شهید شفیع زاده در عرصه های مختلف بخصوص در زمان ترورها اشاره و بیان کرد: زمانی که جان شهید مدنی در خطر بود شخصا تیم حفاظت ایشان را به عهده گرفت و بهره های معنوی فراوانی از آن حضور برد که در رفتار و مدیریتش بعدها نمایان شد.
حجت الاسلام آل هاشم نقش تاریخی شهید شفیع زاده را در محاصره آبادان فراموش ناشدنی عنوان و اظهارداشت: تبریزی ها در شکست  دو حصر نقش موثری داشتند یکی محاصره آبادان و دیگری سوسنگرد، که شهید شفیع زاده در آن نقش آفرینی کرد 
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی یادآور شد: امید که امروز این قهرمانان الگوی جوانان باشد و همچون آثار محتوایی مهمی چون موقعیت مهدی که تولید شده، فیلمی در خصوص شهید شفیع زاده هم ساخته شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار