فرمانده سپاه ناحیه خلیل آباد:

650 بسته معیشتی در قالب طرح شهید سلیمانی میان نیازمندان خلیل آباد توزیع شد

محمد حسن مقدم فرمانده سپاه ناحیه خلیل آباد از توزیع اولین مرحله رزمایش کمک های مومنانه ویژه ماه مبارک رمضان در سال 1401 به تعداد 650 بسته معیشتی بین نیازمندان خلیل آبادی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۹۵۲۴
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸

مقدم  گفت : در بیماری کرونا به دغدغه‌ای برای محرومان و نیازمندان تبدیل شده بود که با تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری یک جریان عظیمی در کشور جهت توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا ایجاد شد و نقش خیرین در این زمینه بی‌نظیر بود.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر گسترش این جریان تاکید داشتند و قطعا این اقدام سال به سال بزرگتر خواهد شد افزود: امسال همزمان با ماه مبارک رمضان سپاه شهرستان با همکاری پایگاه های بسیج  پویشی تحت عنوان ایران همدل به ویژه طرح شهید سلیمانی را با هدف کمک به خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا و وضعیت اقتصادی موجود راه‌اندازی کرد که اکنون مرحله اول در سال جدید این پویش با توزیع 650 بسته معیشتی و با شعار اطعام مهدوی، افطاری ساده در حال برگزاری است.

فرمانده سپاه ناحیه خلیل آباد افزود: امید است با مشارکت خیران، مردم سخاوتمند، گروه‌های جهادی، بسیج و سپاه شاهد توزیع بیشتر بسته های معیشتی بین نیازمندان در سال جدید باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار