اقدام قابل تحسین فرمانده تیپ ۴۸ فتح در کهگیلویه/ سردار حکمتیان به یاری خانواده شهدا شتافت

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد که برای شرکت در یادواره شهدا کهگیلویه به این شهرستان سفر کرده بود به یاری چند خانواده شهید شتافت.
کد خبر: ۹۴۲۹۳۰۴
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، سردار حسن حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان روز گذشته برای سخنرانی در یادواره شهدای شهرستان کهگیلویه به این شهر سفر کرد.

در حاشیه این سخنرانی به سردار حکمتیان اطلاع داده می شود که چند خانواده شهید مشکلاتی دارند و تاکنون نیز هیچ مسئولی برای حل مشکلات این خانواده ها اقدامی انجام نداده است که سردار حکمتیان با شنیدن وضعیت این خانواده ها بلافاصله عازم خانه آنها می شود و ضمن دلجویی از پدر و مادر شهدا پیگیر مشکلاتشان می شود.

مادر پیر و سالخورده شهید سید اسحاق دیماد از حضور غافلگیر کننده فرمانده تیپ ۴۸ فتح اشک شوق ریخت و سردار حکمتیان نیز پای درد دل این مادر شهید نشست. 
مادر شهید دیماد که در دهدشت زندگی می کند از بی مهری مسئولان گلایه کرد و گفت: در خانه ای اجاره ای زندگی می کنم و به دلیل برخی مشکلات توان پرداخت اجاره خانه را نداریم.

این مادر شهید افزود: آرزو دارم تختی برای استراحت داشته باشم که روی زمین اذیت نشوم.

سردار حکمتیان در ادامه با خانواده شهید سید عین الله درخورد دیدار کرد و پای درد دل آنها نشست و به مشکلات آنها رسیدگی کرد.

در این دیدار ها خانواده های شهدا خواستار رسیدگی مسئولان به مشکلاتشان شدند و ضروری است که متولیان امر بیش از پیش از خانواده های شهدا سرکشی و نسبت به مطالبات به حق آنان پاسخگو باشند. 

 

 

اقدام قابل تحسین فرمانده تیپ ۴۸ فتح در کهگیلویه/ سردار حکمتیان به یاری خانواده شهدا شتافتاقدام قابل تحسین فرمانده تیپ ۴۸ فتح در کهگیلویه/ سردار حکمتیان به یاری خانواده شهدا شتافتاقدام قابل تحسین فرمانده تیپ ۴۸ فتح در کهگیلویه/ سردار حکمتیان به یاری خانواده شهدا شتافتاقدام قابل تحسین فرمانده تیپ ۴۸ فتح در کهگیلویه/ سردار حکمتیان به یاری خانواده شهدا شتافتاقدام قابل تحسین فرمانده تیپ ۴۸ فتح در کهگیلویه/ سردار حکمتیان به یاری خانواده شهدا شتافتاقدام قابل تحسین فرمانده تیپ ۴۸ فتح در کهگیلویه/ سردار حکمتیان به یاری خانواده شهدا شتافتاقدام قابل تحسین فرمانده تیپ ۴۸ فتح در کهگیلویه/ سردار حکمتیان به یاری خانواده شهدا شتافتاقدام قابل تحسین فرمانده تیپ ۴۸ فتح در کهگیلویه/ سردار حکمتیان به یاری خانواده شهدا شتافتاقدام قابل تحسین فرمانده تیپ ۴۸ فتح در کهگیلویه/ سردار حکمتیان به یاری خانواده شهدا شتافتاقدام قابل تحسین فرمانده تیپ ۴۸ فتح در کهگیلویه/ سردار حکمتیان به یاری خانواده شهدا شتافتاقدام قابل تحسین فرمانده تیپ ۴۸ فتح در کهگیلویه/ سردار حکمتیان به یاری خانواده شهدا شتافتاقدام قابل تحسین فرمانده تیپ ۴۸ فتح در کهگیلویه/ سردار حکمتیان به یاری خانواده شهدا شتافت

 

 

 



ارسال نظرات
آخرین اخبار