فرمانده سپاه زرندیه :

دنیا ببیند مسلمانان چطور پیام امام را زنده نگه داشته اند

سرهنگ محسن صادقی حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس را شایسته تقدیر دانست و افزود: روز قدس به تصویر کشیدن اتحاد ملت های مسلمان و انزوای آمریکا و اسرایل است و امروز دنیا باید ببیند چطور مسلمانان پیام خمینی کبیر(ره) را زنده نگه‌ داشته‌اند.
کد خبر: ۹۴۲۹۱۹۲
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶

به گزارش روابط عمومی سپاه زرندیه، سرهنگ محسن صادقی فرمانده سپاه زرندیه از حضور حماسی و امید بخش مردم در راهپیمایی روز قدس تقدیر و تشکر کرد.

فرمانده سپاه زرندیه سرهنگ محسن صادقی حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس را شایسته تقدیر دانست و افزود: روز قدس به تصویر کشیدن  اتحاد ملت های مسلمان و انزوای آمریکا و اسرایل است و امروز دنیا باید ببیند چطور مسلمانان پیام خمینی کبیر(ره) را زنده نگه‌ داشته‌اند.

سرهنگ محسن صادقی اظهار داشت : مردم غیور و سرافراز شهرستان زرندیه بار دیگر در برهه ای حساس از تاریخ انقلاب اسلامی ضمن حضوری آگاهانه در راهپیمایی روز جهانی قدس برگی زرین و درخشان از تاریخ انقلاب اسلامی را رقم زدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز شهادت 24 تن از جوانان به خون تپیده شهرستان زرندیه در 10 اردیبهشت ماه سال 1361 اظهار داشت : مردم شهید پرور شهرستان زرندیه همواره ارادت خود را به ساحت اسلام ناب محمدی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت کرده اند.

فرمانده سپاه زرندیه در انتها خاطر نشان کرد: بر خود لازم می دانم تا بار دیگر از حضور آگاهانه ، حماسی و امید بخش شهرستان زرندیه تقدیر و تشکر نموده و از تمامی دست اندر کاران اجرای این راهپیمایی عظیم در جای جای شهرستان کمال تشکر را دارم. امید است که قدم های تمامی عزیزان حاضر در این راهپیمایی عظیم مورد رضایت درگاه حضرت باری‌تعالی قرار بگیرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار