خبرهای داغ:
فرمانده حوزه کارگری شهید رجایی سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا؛

دانش بنیان شدن تولید، راه میانبر برای قوی شدن اقتصاد ایران است

فرمانده حوزه کارگری شهید رجایی سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، دانش بنیان شدن تولید را راه میانبر برای قوی شدن اقتصاد ایران دانست.
کد خبر: ۹۴۲۹۰۹۹
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، روح الله درزی رامندی، فرمانده حوزه کارگری شهید رجایی سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، در دیدار ریاست و کارکنان اداره صنعت، معدن و تجارت با امام جمعه شهر بوئین زهرا، به تبیین شعار سال و اهمیت تولید اشاره کرد و گفت: امسال در حالی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به سال « تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین » نام گذاری شده که نام گذاری ها و تأکیدهای ایشان در سال های اخیر بیشتر روی اقتصاد مقاومتی و تولید متمرکز شده است. در واقع رهبر معظم انقلاب با تشخیص اینکه اقتصاد و مسائل اقتصادی و معیشتی مسائل حساس و نقطه آسیب پذیر کشور می باشند، همه مسئولان نظام باید در جهت تقویت تولید ملی و استحکام بخشی ساخت درونی قدرت اهتمام لازم را داشته باشند.

وی در ادامه افزود: انتخاب شعارهای سالیانه برخاسته از مسائل اصلی کشور و نیازها و چالش های زندگی روزمره مردم است. هر چند که مسئولان نظام مخاطب اصلی شعارهای سالیانه رهبری هستند، اما با توجه به مسئولیت های اجرائی دولت و اینکه بسیاری از امکانات و ظرفیت های کشور در دولت متمرکز است، به نظر می رسد که مخاطب جدی این شعارها دولت ها بوده و آنها باید بیش از سایر مخاطبان برای تحقق این هدف ها تلاش کنند.

درزی رامندی، اقتصاد دانش بنیان را دخالت علم و دانش در همه عرصه های تولید و اقتصاد دانست و گفت: اقتصاد دانش بنیان یعنی اینکه دانش و فناوری پیشرفته نقش آفرینی فراوان و کاملی در همه عرصه های تولید داشته باشد. شرکت دانش بنیان، شرکت یا مؤسسه خصوصی یا تعاونی است که به منظور هم افزایی علم و ثروت، توسعه دانش محور و تحقق اهداف علمی و اقتصادی تشکیل شده است و در حقیقت، دانش بنیان شدن تولید یک راه میان بر برای قوی شدن اقتصاد ایران است.

فرمانده حوزه کارگری شهید رجایی سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا، در پایان سخنان خود به ویژه برنامه های هفته بسیج کارگری اشاره کرد و گفت: نواختن زنگ کار وتلاش در واحدهای تولیدی، دیدار با امام جمعه و خانواده معظم شهدای کارگر، حضورپزشک متخصص در واحدهای تولیدی جهت ویزیت رایگان، برگزاری نشست صمیمی و دیدار با نماینده مجلس شورای اسلامی با حضور نماینده کارگران وکارفرمایان، مشاوره حقوقی رایگان برای کارگران در واحدهای تولیدی و اداره کار و رفاه اجتماعی، برگزاری شیفت ایثاردرواحدهای تولیدی، اهدا نذر خون، از جمله برنامه های حوزه کارگری شهید رجایی در هفته بسیج کارگری است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار