جانشین سپاه تفرش:

روز قدس نماد همبستگی امت اسلام و حمایت مسلمین عالم از مظلومان

سرهنگ پاسدار وحید هاشمی گفت : امروز انتفاضه از سنگ به موشک تبدیل شده و صدای شکسته شدن گنبد پوشالی آهنین بیش از گذشته به گوش می‌رسد.
کد خبر: ۹۴۲۹۰۲۹
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از تفرش؛ سرهنگ پاسدار وحید هاشمی، جانشین سپاه تفرش، در جمع راهپیمایان روستای شهراب گفت: آزادی قدس و فلسطین یکی از آرمان‌های انقلاب اسلامی است، امروز به برکت خون پاک شهدای والامقام به‌ویژه شهید قدس حاج قاسم سلیمانی، انتفاضه از سنگ به موشک بدل شده و صدای شکسته شدن گنبد پوشالی آهنین بیش از گذشته به گوش می‌رسد.

وی در جمع مردم روزه‌دار و شرکت‌کننده در راهپیمایی روز قدس، فروپاشی را سرنوشت محتوم رژیم کودک کش صهیونیستی دانست و از کاهش انسجام داخلی، گسترش عملیات‌های راهبردی مقاومت در سرزمین‌های اشغالی و عدم برخورداری رژیم صهیونیستی از عمق استراتژیک خبر داد و افزود: این موارد به‌عنوان شاخصه‌های به تحقق وعده‌ی مقام معظم رهبری در نابودی این رژیم در آینده نه‌چندان قوت می‌بخشد.

جانشین سپاه تفرش  ضمن محکوم نمودن اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی در چند هفته‌ی اخیر در کرانه‌ی باختری، انسجام و اتحاد امت اسلامی را رمز موفقیت و پیروزی جبهه‌ی مقاومت دانست و اضافه کرد: روز قدس نماد همبستگی امت اسلام و حمایت مسلمین عالم از مظلومان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار