تکریم و معارفه معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار و بخشدار مرکزی دلیجان

در جلسه شورای اداری شهرستان دلیجان‌ از محمد رضا یوسفی تجلیل و محمدرضا رودی بعنوان معاون جدید سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری دلیجان معرفی شد.
کد خبر: ۹۴۲۸۹۷۴
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از دلیجان؛ مراسم تکریم و معارفه سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری و سرپرست بخشداری بخش مرکزی دلیجان برگزار شد

در این مراسم محمدرضا یوسفی معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری و معارفه محمدرضا رودی سرپرست جدید معاونت سیاسی فرمانداری و همچنین تکریم بهرام فدایی بخشدار بخش مرکزی دلیجان و معارفه محمدجواد کاظم زاده سرپرست بخشداری، با حضور بهنام نظری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی و داود آذری مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری مرکزی و مسئولین شهرستان دلیجاندر سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

با پیشنهاد فرماندار شهرستان دلیجان، طی حکمی از سوی استاندار «جواد کاظم زاده » به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی دلیجان منصوب شد.

پیش از این «بهرام فدایی» عهده‌دار بخشداری مرکزی این شهرستان بود است.

نظری سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی اجتماعی استانداری مرکزی روز قدس امسال حساس‌تر از سنوات گذشته است و فلسفه برگزاری این راهپیمایی این است که باحضور پرشور در آن یکبار دیگر انقلاب و نظام را در شرایط امروز و تحریم‌های دشمنان علیه کشور بیمه می‌کنیم..

نظری با بیان اینکه همانطور که مردم همواره با حضور در صحنه‌های مختلف از آرمان‌های انقلاب و اسلام دفاع کردند و خواهند کرد گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس بهترین جواب دندانشکن برای توطئه‌های دشمنان نظام و رزیم صهیونیستی است و باید از تمام ظرفیت برای حضور در راهپیمایی استفاده کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین غفوری امام جمعه‌ شهرستان دلیجان گفت : مردم همیشه در صحنه دلیجان طبق روال هرسال با حضور پرشور خود در این روز به غاصبان و جنایتکاران اعلام می‌کنند که هرگز قادر نخواهند بود در سایه زور و تزویر، حقوق ملت‌ها و جهان اسلام را پایمال کنند.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری افزود: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس توطئه های دشمنان اسلام را خنثی می کند و معادلات سیاسی جهان را تحت تأثیر قرار می دهد.

دلیجان یکی از ۱۲ شهرستان استان مرکزی است که با داشتن ۵۰ هزار نفر جمعیت در جنوب شرقی استان مرکزی واقع شده و با مرکز استان حدود ۱۴۵ کیلومتر فاصله دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار