استاد دانشگاه تهران:

مقاومت و مبارزه مردم فلسطین زوال و سرنگونی رژیم غاصب صهیونیستی را رقم خواهد زد

استاد دانشگاه تهران با اشاره به تحولات فلسطین گفت: مقاومت و مبارزه مردم فلسطین زوال و سرنگونی رژیم غاصب صهیونیستی را رقم خواهد زد
کد خبر: ۹۴۲۸۷۱۱
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، شاهین صادقی نسب در گفتگو با خبرنگار ما بر اهمیت نام‌گذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام روز قدس اشاره کرد و بیان داشت: این اقدام هوشمندانه و راهبردی امام خمینی (ره) توجه جهانیان را به فلسطین جلب کرد و این کشور بی‌دفاع را از انزوا درآورد.

صادقی نسب توطئه‌های رژیم صهیونیستی را موردتوجه قرارداد و گفت: راهبرد رژیم صهیونیستی ایجاد تفرقه بین نیرو‌های فلسطینی است به‌طوری‌که هم زمان با مقابله با گروه‌های مقاومت مختلف هم زمان با آن ایجاد تفرقه بین نیرو‌ها را هم دنبال کرده است.

وی افزود:، اما با تمامی این دسیسه‌ها نه‌تن‌ها در داخل بلکه در بیرون از سرزمین‌های اشغالی نیز کشوری منفور است به طوری که انزجار و تنفر جامعه عامه اروپا از اسرائیل بسیار بالا است و نتوانستند در این زمینه موفق شوند.

کارشناس مسائل سیاسی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به عادی‌سازی روابط کشور‌های خلیج‌فارس با اسرائیل اشاره کرد و گفت: عدم استقلال این کشور‌ها موجب شده که با فشار آمریکا روابط خودشان را این رژیم جعلی عادی‌سازی کنند.

وی ادامه داد: هدف از این عادی‌سازی روابط ایجاد مشروعیت برای اسرائیل است که بحمدالله در این حوزه نیز با شکست روبرو شدند.
صادقی نسب بیان داشت: سرنوشت سرزمین‌های فلسطینی باید به دست خودشان تعیین شود و همان‌طوری که رهبر معظم انقلاب فرمودند یک رفراندومی در سراسر سرزمین‌های اشغالی برای این که نوع حکومت خودشان را انتخاب کنند، برگزار شود و ان‌شاءالله روزی را شاهد باشیم که مردم بی‌دفاع فلسطین با سرنگونی رژیم غاصب صهیونیستی خود مالک و فرمانروای کشورشان باشند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار