در بیانیه سپاه عاشورا بمناسب روز جهانی قدس آمده است

مسئله فلسطین باید در صدر دغدغه‌ها و مسائل راهبردی جهان اسلام قرار گیرد

تبریز- در انیه سپاه عاشورا بمناسبت روز جهانی قدس ضمن دعوت مردم آذربایجان شرقی برای حضور حماسی در راهپیمایی روز قدس، آمده است: مسئله فلسطین باید در صدر دغدغه‌ها و مسائل راهبردی جهان اسلام قرار گیرد.
کد خبر: ۹۴۲۸۵۱۹
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، متن بیانیه سپاه عاشورا به این شرح است؛
بسم اللّه الرحمن الرحیم
امروز بعد از گذشت چهار دهه از اقدام حکیمانه و راهبردی امام راحل(ره) در اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان «روز جهانی قدس»، «حمایت از فلسطین» و «آرمان آزادسازی قدس شریف» در نقطه اوج و بلوغ قرار دارد.
طراحی هوشمندانه این یوم اللّه بزرگ، در واقع تجمیع همه ظرفیت ها برای حمایت از مسئله فلسطین و دفع غده سرطانی رژیم صهیونیستی، آن‌هم به عنوان اولویت نخست جهان اسلام است.
امروز به رغم سیاست عادی‌ سازی روابط برخی دولت‌های مرتجع و سرسپرده کشورهای مسلمان با رژیم کودک کش صهیونیستی، ملت های آزاده منطقه و جهان در برابر گستاخی رژیم غاصب صهیونیستی جسورتر شده و آزادی قدس شریف را با صدای بلند فریاد می کنند.
مسئله فلسطین همچنان باید در صدر دغدغه‌ها و مسائل راهبردی جهان اسلام قرار گیرد و بدون شک حضور باشکوه و حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس منشأ جوشش انگیزه‌های راسخ برای حمایت از فلسطین خواهد بود.
ما به عنوان فرزندان ملت در سپاه عاشورا ضمن تکریم مقام شامخ شهدای انتفاضه فلسطین و نقش آفرینی های شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و مجاهدان جبهه مقاومت اسلامی، از اقشار مختلف مردم ظلم ستیز استان برای شرکت پرشور و گسترده در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به عمل آورده و معتقدیم، با وحدت جهان اسلام و گسترش تفکر مقاومت، قدس شریف آزاد و به صاحبان اصلی آن یعنی مردم مسلمان فلسطین برگردانده خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار