مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی(عج)استان زنجان:

روز قدس، مظهر وحدت ملی و یکپارچگی جهان اسلام است

زنجان - مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی(عج)استان زنجان گفت: روز قدس، مظهر وحدت ملی، اتحاد و یکپارچگی جهان اسلام است.
کد خبر: ۹۴۲۸۴۷۰
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶

حجت الاسلام محبعلی احدی در گفت و گو با خبرنگار بسیج زنجان؛اظهار داشت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان توسط امام راحل (ره) با عنوان روز قدس نامگذاری شد و روز قدس، مظهر وحدت ملی، اتحاد و یکپارچگی جهان اسلام است.

روز قدس، مظهر وحدت ملی و یکپارچگی جهان اسلام است

 

وی ادامه داد : روز قدس فرصتی برای به نمایش گذاشتن وحدت امت اسلامی و همان طور که امام راحل(ره) فرمودند(( روز قدس یک روز اسلامی است و یک بسیج عمومی اسلامی بود و من امیدوارم که این امر مقدمه باشد از برای حزب مستضعفین در تمام دنیا )) .

 

 

حجت الاسلام احدی با بیان اینکه بازگشت انتفاضه ، خون تازه ای است که در رگ‎های انتفاضه فلسطین و روحیه مقاومت و مبارزه برای آزادسازی اراضی اشغالی از بند اشغال، دمیده شده است تاکید کرد : طرف فلسطینی در بازگشت انتفاضه (انتفاضه العوده) حرف روشنی دارد که به سادگی نمیتوان به مخالفت با آن پرداخت و این سلاح برندهای به حساب میآید .

 

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی (عج) زنجان به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) درباره روز قدس اشاره و خاطرنشان کرد : این سفاکی و فاجعه آ آفرینی ها نتوانسته است هدفِ سردمداران و پشتیبانان رژیم غاصب را برآورده سازد. برخلاف آرزوی احمقانه اقتدار و استحکامی که سیاست بازان خبیث برای رژیم صهیونیستی در سر می‎پروراندند، این رژیم روز به روز به اضمحلال و نابودی نزدیک تر شده است .

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار