یک هادی سیاسی در گفتگو با بسیج:

تقویت جایگاه جهاد و شهادت یکی از مهم ترین عوامل تعیین کننده آینده فلسطین

صابر حیدری گفت: تداوم مقاومت در سرزمین های فلسطین و تقویت خط جهاد و شهادت یکی از مهم ترین عوامل تعیین کننده آینده فلسطین است.
کد خبر: ۹۴۲۸۱۰۸
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴

 صابر حیدری هادی سیاسی شهرستان فراهان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از فراهان در آستانه روز جهانی قدس با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) گفت: حضرت امام راحل در خصوص نامگذاری روز قدس آن را مرتبط با شب قدر دانستند.


حیدری تصریح کرد: اگر شب قدر؛ شب رهایی از بندگی شیطان و تعظیم در پیشگاه خداوند است؛ روز قدس نیز روز رهایی از بندگی شیاطین بزرگ و ابرقدرت های جهان و سر فرود آوردن امت اسلامی در پیشگاه پروردگار عالم است.


هادی سیاسی در سپاه فراهان تصریح کرد: صهیونیست ها از ابتدا فلسطین غصب شده را به یک پادگان تروریستی علیه فلسطین و دیگر ملت های مسلمان تبدیل کردند.


حیدری با تاکید بر این نکته که هرگز نباید خطرات ناشی از حضور رژیم صهیونیستی مورد غفلت قرار گیرد، گفت: دو عامل مهم تعیین کننده آینده فلسطین است که باید همچنان تقویت شود.


وی ادامه داد: تداوم مقاومت در داخل سرزمین های فلسطین و تقویت جایگاه جهاد و شهادت یکی از مهم ترین عوامل تعیین کننده آینده فلسطین است. و دیگری؛ حمایت های جهانی دولت ها و ملت های مسلمان در سراسر جهان از مجاهدان فلسطینی است.


هادی سیاسی در سپاه فراهان خاطرنشان کرد: مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی توانسته مسئله فلسطین را زنده نگه دارد و این مقاومت و حمایت های گروه ها و ملت ها سبب آغاز حرکت نزولی و رو به زوال رژیم صهیونیستی شده و وقفه ای نخواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار