توزیع ۶۲۰ بسته معیشتی در بردسکن

به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه بردسکن، مرکز نیکوکاری شهید حاج قاسم سلیمانی و پدر شهیدان عاشوری ۶۲۰ بسته معیشتی به ارزش ۲۳۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بین معسرین توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۲۸۰۹۶
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی، به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه بردسکن، مرکز نیکوکاری شهید حاج قاسم سلیمانی و پدر شهیدان عاشوری ۶۲۰ بسته معیشتی به ارزش ۲۳۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بین معسرین توزیع شد.

 

سرهنگ علیرضا جنیدی فرمانده سپاه ناحیه بردسکن در گزارشی که فرماندار بردسکن، بخشدار مرکزی، مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه، مدیر آموزش و پرورش،رییس سازمان تبلیغات اسلامی و دیگر پرسنل سپاه حضور داشتند، اظهارداشت: یکی از الویت های سپاه از شروع کرونا و شهادت حاج قاسم سلیمانی توزیع بسته های معیشتی به دستور مقام معظم رهبری بود.

 

وی افزود: در سال ۱۴۰۰ بیش از ۹۸۰۰ بسته توزیع معیشتی توزیع و امسال هم با کمک دولت و دستگاه های خدماتی و محرومیت زدایی بیش از سال گذشته این روند ادامه خواهد داشت.

 

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن با اشاره به اینکه پدر شهیدان عاشوری در حوزه کارهای خیر افتخار شهرستان هستند و علاقه خاصی به ولایت و مقام معظم رهبری دارند، گفت: ۳۳۰ بسته معیشتی با کمک پدر شهیدان عاشوری و ۲۵۰ بسته معیشتی نیز به همت مرکز نیکوکاری حاج قاسم سلیمانی و بسیج سازندگی سپاه توزیع و با نگاه عادلانه به دست معسرین خواهد رسید. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار