مسئول بسیج سازندگی سپاه خمین خبر داد:

توزیع ۲۵۰۰بسته معیشتی کمک مومنانه ویژه نیازمندان در شهرستان خمین/کمک های مومنانه مروج فرهنگ مردم یاری و مردم داری

محمد طاهری گفت: رسیدگی به وضعیت اقشار کم برخوردار سنت دیرینه فرهنگ اسلامی است و این یک پیشینه دیرینه دارد لذا گروه های جهادی خمین در سال های اخیر نیز تلاش داشته اند در بخش های مختلف خدمت رسانی نمایند.
کد خبر: ۹۴۲۷۹۸۴
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از خمین؛محمد طاهری مسئول بسیج سازندگی سپاه خمین در حاشیه توزیع بسته های معیشتی در خمین گفت:کمک های مومنانه نه تنها فرهنگ مردمداری و مردمیاری را ترویج می دهد بلکه سبب تقویت روحیه ایثار و خدمت رسانی در بسیجیان افزایش می دهد .

وی افزود: رسیدگی به وضعیت اقشار کم برخوردار سنت دیرینه فرهنگ اسلامی است و این یک پیشینه دیرینه دارد لذا گروه های جهادی خمین در سال های اخیر نیز تلاش داشته اند در بخش های مختلف خدمت رسانی نمایند.

طاهری گفت:بسته های کمک مومنانه شامل برنج، روغن، رب گوجه، حبوبات و مرغ بوده و ارزش ریالی هر بسته نیز پنج میلیون ریال است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه خمین خاطر نشان کرد: بسیج سازندگی سپاه خمین از ابتدای طرح کمک های مومنانه نسبت به تهیه و توزیع بسته های معیشتی بین اقشارآسیب دیده از کرونا و جامعه هدف نیازمند اقدام کرده و پای کار بوده و ادامه خواهد داشت .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار