رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان:

اصحاب رسانه متولیان اصلی جهاد تبیین در کشور هستند/ تاکید ویژه در خصوص تحقق مطالبات خبرنگاران

اصحاب رسانه متولیان اصلی جهاد تبیین در کشور هستند/ تاکید ویژه در خصوص تحقق مطالبات خبرنگاران
رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: در خصوص تحقق مطالبات خبرنگاران باید گام‌های اساسی برداشته شود و در این خصوص اقدامات خوبی اتخاذ شده است.
کد خبر: ۹۴۲۷۸۳۰
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۶

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، مهدی پارسا در مراسم دورهمی و ضیافت افطاری اصحاب رسانه استان گیلان با بیان اینکه اصحاب رسانه متولیان اصلی جهاد تبیین در کشور هستند، اظهار کرد: یکی از متولیان اصلی اجرای جهاد تبیین در کشور اصحاب رسانه هستند که باید به آن توجه شود.
وی با تاکید بر لزوم بازگو کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط اصحاب رسانه در گیلان گفت:
برجسته کردن دستاوردهای انقلاب یکی از مهم‌ترین اهداف جهاد تبیین است زیرا رسانه‌های معاند در تلاش برای وارونه جلوه دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند.
رئیس بسیج رسانه استان گیلان رسانه را مهم‌ترین قشر جامعه دانست و بیان کرد:رسانه مهمترین قشر جامعه است لذا از شما درخواست دارم به جهاد تبیین توجه کنید.
پارسا با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در خصوص تحقق مطالبات خبرنگاران در جامعه بیان کرد: در خصوص تحقق مطالبات خبرنگاران باید گام‌های اساسی برداشته شود و در این خصوص اقدامات خوبی اتخاذ شده است.
به گفته وی، اداره کل ارشاد اسلامی رایزنی‌های لازم در راستای حل مشکلات خبرنگاران در گیلان انجام داده است و در خصوص بیمه خبرنگاران و مسکن خبرهای خوبی به زودی شنیده می‌شود.
رئیس بسیج رسانه استان گیلان با ابراز خرسندی از برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای ویژه بانوان در گیلان بیان کرد: به زودی برگزاری اولین رسانه بانوان با عنوان حریم رسالت در گیلان برگزار می‌شود که در کشور بی نظیر است.

در پایان این مراسم از پوستر هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در گیلان رونمایی شده و سرهنگ پاسدار عباس حسینی به عنوان رئیس شورای سیاست‌گذاری جشنواره ابوذر در این استان معرفی شد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار