مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان :

کنگره شهدای روحانی در راستای عمل به جهاد تبیین است/برگزاری کنگره ملی 4 هزار شهید روحانی کشور در خردادماه

زنجان _ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، گفت: کنگره ۴ هزار شهید روحانی کشور اوایل خرداد ماه امسال در استان قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۲۷۵۸۹
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳

حجت الاسلام حسن بیگدلی در جلسه هماهنگی چهار هزار روحانی کشور ضمن تسلیت شهادت مظلومانه امام علی (ع)، اظهار داشت:اولین کنگره شهدای روحانی کشور قرار بود اول اسفند 1400 برگزار شود که به دلیل شرایط کرونایی به تعویق افتاد و 4 خرداد امسال در مصلای نماز جمعه شهر قم برگزار خواهد شد.


کنگره شهدای روحانی در راستای عمل به جهاد تبیین است/برگزاری کنگره ملی 4 هزار شهید روحانی کشور در خردادماه

وی با بیان اینکه کنگره ملی 4 هزار شهید روحانی اولین کنگره شهدای روحانی و شخصیت های برتر روحانی مانند شهید بهشتی، مطهری و باهنر میباشد، تصریح کرد:به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) می‌توان در این مراسم با توجه به جایگاه ویژه کنگره موضوع جهاد تبیین را نیز مطرح کرد. 

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان با اشاره به اینکه در راستای برگزاری کنگره ملی 4 هزار شهید روحانی یادواره شهدای روحانی در استان زنجان برگزار می‌شود،عنوان کرد:استان زنجان 40 شهید روحانی تقدیم اسلام و انقلاب کرده است و یادواره شهدای روحانی استان نیز در  اردیبهشت ماه برگزار می گردد. 

 

وی در ادامه تصریح کرد :در همین راستا یادواره شهدای روحانی شهرستان خدابنده، شهرستان های ابهر و خرمدره نیز برگزار می شود. 

 

حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه مسابقات ورزشی طلاب در 6 رشته ورزشی در استان زنجان برگزار شد، خاطرنشان کرد:از نفرات برتر این مسابقه بزودی تجلیل به عمل خواهد آمد. 

 

این مسئول در ادامه با اشاره به دیگر برنامه های کنگره 40 شهید استان زنجان گفت:برگزاری نمایشگاه از آثار شهدای روحانی در روز یادواره استانی،تهیه آلبوم شهدای روحانی،چاپ 4 کتاب شهدای روحانی،نامگذاری اماکن به نام شهدای روحانی،فضاسازی محیطی و نصب بنر شهدای روحانی در سراسر استان،تهیه و نصب تصویر شهید موسوی روحانی مدافع حرم،هماهنگی با ستاد اقامه نماز جمعه و سخنرانی بعد از خطبه از جمله برنامه‌های پیش بینی شده است. 

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان در ادامه بیان کرد :مصاحبه با خانواده شهدای روحانی استان، دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدای روحانی از دیگر برنامه های پیش بینی شده است. 

 

این مسئول با اشاره به مصوبات کنگره 40 شهید روحانی استان زنجان تصریح کرد:فضاسازی فرهنگی و تبلیغی میادین و خیابان های اصلی شهر با موضوع 4 هزار شهید روحانی،فضاسازی و تبلیغی حوزه ها،مدارس علمیه و مدارس استان، اجراي برنامه های شاهدان شهيدان با شناسایی و دعوت از همرزمان شهدای روحانی،برگزاری میزگرد تلویزیونی در صدا و سیما استان با دعوت از شخصیت  های فرهنگی و اجتماعی استان،پخش کلیپ،نماهنگ و سرود از صدا و سیمای استان،استفاده از ظرفیت فضای مجازی،فضا سازی درون سازمانی،برگزاری جلسه توجیهی برای ائمه جماعت درون سازمانی و برگزاری مراسم شب شعر شهدای روحانی از جمله مصوبات در راستای برگزاری کنگره ملی 4 هزار شهید روحانی کشور است.

 

حجت‌الاسلام بیگدلی افزود: این کنگره را می‌توان در راستای عمل به جهاد تبیین دید که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است چرا که بخش عمده‌ای از شکل گیری انقلاب اسلامی به واسطه روحانیت بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار