خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا؛

سپاه، پشتوانه عظیم و بازوی توانمند انقلاب اسلامی ایران است

سرهنگ مهرعلیا، سپاه را بازوی توانمند انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: فلسفه وجودی تشکیل سپاه، نگهبانی از انقلاب و حفظ دستاوردهای آن بوده است.
کد خبر: ۹۴۲۷۳۴۹
|
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرهنگ غلامرضا مهرعلیا، فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا به مناسبت سالروز تأسیس سپاه در جمع پایوران و سربازان ناحیه، به وظایف و مأموریت های کلی و ذاتی سپاه اشاره کرد و گفت: دفاع همه جانبه در برابر حملات دشمنان و عوامل آنها و قوای بیگانه در داخل کشور، همکاری و هماهنگی با نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، کمک به اجرای امور انتظامی و امنیتی و برقراری نظم و امنیت، حمایت از نهضت های آزادی بخش و مستضعفان جهان تحت نظارت رهبری انقلاب اسلامی و تربیت و آموزش اخلاقی، ایدئولوژیک، سیاسی و نظامی کادرهای سپاه از جمله وظایف و مأموریت های ذاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران می باشد.

وی در ادامه افزود: امروز سپاه در کنار مأموریت های ذاتی و امور نظامی، در اموری همچون پل و سدسازی، تأسیس پالایشگاه، محرومیت زدایی از مناطق کم برخودار و انجام پروژهای بزرگ، کمک رسانی در بلایای طبیعی، رزمایش کمک های مومنانه و ساخت واکسن موفقیت های چشمگیری داشته است.

سرهنگ مهرعلیا، سپاه را بازوی توانمند انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: فلسفه وجودی تشکیل سپاه، نگهبانی از انقلاب و حفظ دستاوردهای آن بوده است. علاوه بر این، سپاه در واقع پشتوانه عظیم و بازوی توانمند انقلاب اسلامی ایران است برای پاسخگوی به همه نیازهای راهبردی نظام و پاسخگوی هر نوع تهدید سخت و نرم دشمن، چه این تهدیدها بالفعل و یا بالقوه باشند.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، در پایان سخنان خود به هجمه ها و سیاه نمایی دشمنان علیه سپاه اشاره کرد و گفت: قدرت، جایگاه و توان نظامی و رزمی سپاه با توجه به پیشرفت های چشمگیر و عظیم آن، امروز باعث شده که دشمنان در جنگ ترکیبی خود و با ابزارهای رسانه و در جنگ روانی و رسانه ای خود، سپاه را مورد هجمه ها و سیاه نمایی های خود قرار دهند. اما این یاوه گویی ها، هجمه ها و سیاه نمایی ها از قدرت و جایگاه سپاه چیزی را کم نخواهد کرد، بلکه سپاه با توان و قدرت بیشتر به مسیر پیشرفت و تعالی خود ادامه می دهد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها