دیدار فرمانده تیپ ۴۸ فتح با نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری/ آیت الله ملک حسینی: تیپ ۴۸ فتح مایه عزت و آبروی مردم کهگیلویه و بویراحمد است

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ۲ اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۹۴۲۷۲۸۲
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، سردار حسن حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد به همراه حجت الاسلام پیروز مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۴۸ فتح و جمعی از پاسداران سبزپوش این یگان نظامی به مناسبت ۲ اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت‌وگو کردند.

دیدار فرمانده تیپ ۴۸ فتح با نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری/ آیت الله ملک حسینی: تیپ ۴۸ فتح مایه عزت و آبروی مردم کهگیلویه و بویراحمد است

فرمانده تیپ ۴۸ فتح در این دیدار ضمن گرامیداشت ایام قدر و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به نمایندگی از سبزپوشان تیپ ۴۸ فتح که هم اکنون در ارتفاعات سربه فلک کشیده شمالغرب در دمای منفی ۴۰ درجه سانتی گراد از مرزها پاسداری می کنند و همینطور از طرف گردان های امام حسین علیه السلام در شهرستان ها و خادمین اهل بیت عصمت وطهارت در ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد برای عرض ادب خدمت رسیده ایم تا از رهنمودها و بیانات نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری بهره ببریم.

سردار حسن حکمتیان در ادامه گزارشی اجمالی از وضعیت تیپ ۴۸ فتح و ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ارائه کرد و افزود: امروز تیپ ۴۸ فتح در ارتفاعات شمالغرب استان آذربایجان غربی و استان کردستان و ۱۵۰۰ کیلومتر دور تر از مرزهای جغرافیایی کهگیلویه و بویراحمد به صورت شبانه روزی در حال آفند و پدافند و مبارزه با گروه های تروریستی و سوداگران مرگ است .

وی ادامه داد: با خود هم قسم شده ایم که نگذاریم از معبر تیپ ۴۸ فتح سوداگری عبور کند و تا آخرین فشنگ و آخرین قطره خون از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی که در حد و مرزی که در اختیار ماست دفاع کنیم.

سردار حکمتیان ابراز داشت: امروز تیپ ۴۸ فتح علاوه بر کار دفاعی و امنیتی در حوزه سازندگی و محرومیت زدایی در روستاهای مرزی و نقاط مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد در حال خدمات رسانی به مردم است.

وی گفت: تیپ ۴۸ فتح در مبارزه با ویروس کرونا و بلایایی طبیعی و حوادث مختلف، توزیع بسته های معیشتی، اهدای جهیزیه و هر جایی که مردم گرفتاری دارند وارد عمل می شود و از ظرفیت های موجود خود برای کمک رسانی به مردم استفاده می کند.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح بیان کرد: باور ما بر این است که مردم ولی نعمت و صاحب اختیار انقلاب اند و ولی فقیه به عنوان کشتی و ناخدای باخدای انقلاب در راس قرار دارد و ما به عنوان سرباز ، وظیفه داریم دوستی بین مردم و ولی فقیه را برقرار کنیم.

وی گفت: منویات رهبرمعظم انقلاب را که به یک گفتمان تبدیل شده است را ملاک عمل خود خود قرار داده ایم و برای تحقق شعار تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی بسترهای لازم را فراهم می کنیم.

سردار حکمتیان رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گریزی به عملکرد این ستاد در استان زد و گفت:  در حوزه ستاد بازسازی عتبات عالیات در بحث دریافت نذورات جایگاه خوبی نداشتیم و در جایگاه ۳۲ کشور بودیم که با تلاش های صورت گرفته هم اکنون به رده ۲۰ کشور رسیده ایم و باز هم آن را ارتقا خواهیم داد.

وی افزود: برای نخستین بار ساخت درب باب المهدی حرم امامین عسکریین به استان کهگیلویه و بویراحمد واگذار شد که چارچوب آن در حرم مطهر حضرت معصومه س آماده و پس از انجام تشریفات وارد استان شد و ان شالله تا پایان امسال در شهر سامرا به نام استان کهگیلویه و بویراحمد در حرم امامین عسکریین نصب می شود. 

سردار حکمتیان اظهار داشت : موکب داران ستاد بازسازی عتبات عالیات استان نیز در مناسبت های مختلف و در بحران ها فعال هستند.

وی گفت: در شرایط کرونایی نیز ۱۶۰ نفر از مردم کهگیلویه و بویراحمد به کربلا و نجف اشرف اعزام شدند و زیارت کردند و برگشتند.

دیدار فرمانده تیپ ۴۸ فتح با نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری/ آیت الله ملک حسینی: تیپ ۴۸ فتح مایه عزت و آبروی مردم کهگیلویه و بویراحمد است

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری نیز در این دیدار ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امیدوارم این نهاد مبارک هر روز پربارتر در خدمت کشور و انقلاب باشد.

آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی به خدمات تیپ ۴۸ فتح و سختی کار مرزداری در دمای منفی ۴۰ درجه سانتیگراد اشاره کرد و افزود: باید به مردم کهگیلویه و بویراحمد به خاطر وجود جوانان این استان که با غیرت خود از مرزهای کشور در برابر هر نوع دشمن و دشمنی پاسداری می کنند تبریک گفت. 

آیت الله ملک حسینی ابراز داشت: تیپ ۴۸ فتح مایه عزت و آبروی مردم کهگیلویه و بویراحمد است و از خداوند متعال موفقیت آن را خواستارم. 

وی گفت: کسب جایگاه بیستم دریافت نذورات توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد مایه افتخار است و امیدوارم بستر مناسب برای سهولت زیارت مردم به عتبات عالیات فراهم شود.

 

 

ارسال نظرات