فرمانده سپاه محلات گفت:

عملکرد خلاقانه و پیش برنده سپاه نقشه های دشمنان را ناکام گذاشته است

سرهنگ پاسدار حسین رضایی گفت: برکات و کارکردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه ها از جمله هشت سال دفاع مقدس ، محرومیت زدایی و خدمات اقتصادی و زیربنایی بر کسی پوشیده نیست
کد خبر: ۹۴۲۷۰۱۷
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲

سرهنگ پاسدار حسین رضایی فرمانده سپاه محلات در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت:، دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه را سرآغازی بر طلوع اقتدار ، استکبارستیزی و خدمت به مردم در تاریخ تحول ایران اسلامی است

سرهنگ رضایی ، دوم اردیبهشت را برگی زرّین در تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد و گفت : درایت و تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در لزوم تشکیل سپاهی مردم نهاد که در عرصه های مختلف نظامی و غیر نظامی ، چونان استوانه ای قوی برای انقلاب  و بازویی توانمند برای رهبر و ملت ، پیش بَرنده اهداف عالی انقلاب اسلامی باشد ، بسیار قابل تحسین است و حاکی از دوراندیشی آن رهبر حکیم و الهی دارد .

فرمانده سپاه محلات افزود : امروز به صورت کاملاً محسوس و ملموس می توان به عمق جمله ماندگار حضرت امام خمینی ( ره ) که فرمودند : (( اگر سپاه نبود ، کشور هم نبود )) پی برد . برکات و کارکردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه ها از جمله هشت سال دفاع مقدس ، محرومیت زدایی و خدمات اقتصادی و زیربنایی بر کسی پوشیده نیست .

سرهنگ رضایی در خصوص علت دشمنی ها با سپاه گفت : دشمنان ما به خوبی دریافته اند که سپاه ، برگ برنده و سلاح قوی نظام شکوهمند اسلامی در مواجهه با توطئه هاست و عملکرد سیّال و خلّاقانه سپاه ، راه نفوذ و رخنه دشمنان را در همه ابعاد ، مسدود نموده است .

فرمانده سپاه محلات علل تحریم سپاه از سوی شیطان بزرگ را ناشی از این مساله دانست که آمریکا با خیال خام خود می اندیشد که با فشارهای نظامی یا سلاح تحریم می تواند حرکت سپاه در گسترش آرمان های انقلاب اسلامی را متوقف سازد ولی مثل همیشه در این زمینه نیز ناکام مانده است .

سرهنگ رضایی خاطر نشان کرد: سالروز تشکیل سپاه به مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی ، خواهان ورود دلسوزان نظام و اهالی قلم و اندیشه به موضوع جهاد تبیین شد تا این رسالت نوین به خوبی انجام شده و حق مطلب در این خصوص آن طور که شایسته و بایسته است ، ادا شود .

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار