اهم برنامه های اجرایی در ماه مبارک رمضان توسط بسیجیان حوزه عصمتیه ناحیه مرکزی

بسیجیان پایگا‌ها حتی در ماه مبارک رمضان هم در پایگاه‌ها حاضر شدند و ضمن برگزاری برنامه‌های عبادی، نیازمندان را هم از یاد نبردند
کد خبر: ۹۴۲۶۶۹۹
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: فرمانده حوزه عصمتیه، ناحیه مرکزی گوشه‌ای از عملکرد پایگاه‌های این حوزه را در ۱۵ روز گذشته از ماه مبارک رمضان به شرح زیر بیان کرد و گفت: بسیجیان پایگاه‌ها حتی در ماه مبارک رمضان هم در پایگاه‌ها حاضر شدند و ضمن برگزاری مراسم ادعیه و قرآن خوانی نیازمندان را هم از یاد نبردند.
کارگر گفت:تهیه انواع بسته‌های معیشتی از هر بسته حدود ۲۰۰ هزار تومان تا بسته‌های ۶۰۰- ۷۰۰ هزار تومان، تهیه مرغ و گوشت از طریق خیرین و اهدا به نیازمندان، سفره‌های افطار ساده با همت و کمک خیرین و سرگروه‌های حلقه‌های صالحین پایگاه‌ها، برگزاری جلسات ختم قرآن در پایگاه هاو  نمونه کارهائی است که تاکنون در پایگاه‌ها انجام شده است.
وی گفت: تهیه بن نان برای خانواده‌های نیازمند، تهیه آرد برای بعضی خانواده ها، تهیه خرما و زولبیا از دیگر کارهائی است که پایگاه‌ها انجام داده اند.
فرمانده حوزه عصمتیه گفت:همچنین تعدادی از پایگاه‌ها در شب میلاد امام حسن مجتبی «ع» مراسم مولودی خوانی در پایگاه‌ها داشتند و بعداز آن سفره افطار و بعضی پایگاه‌ها برنامه‌هایی ویژه دختران روزه اولی داشتند و به آن‌ها هدایایی به رسم یادبود دادند.
کارگر در پایان ضمن تشکر و خسته نباشید به فرماندهان پایگاه‌ها گفت: زبان ما برای قدردانی از این بزرگواران قاصر است و مطمئناً اجر آن‌ها را خداوند خواهد داد.

ارسال نظرات