در نشست هم اندیشی دستگاههای خدمت رسان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد:

افزایش فقرا در جامعه آثار مخرب زیادی دارد/ خدمات بسیج ادارات و کارمندان استان در مناطق محروم/ تشریح مهمترین برنامه های جشن رمضان کمیته امداد استان

نشست هم اندیشی دستگاههای خدمت رسان کهگیلویه و بویراحمد با موضوع برنامه های جشن رمضان در اردوگاه فرهنگی تربیتی کمیته امداد استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۲۶۶۱۶
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، نشست هم اندیشی دستگاههای خدمت رسان کهگیلویه و بویراحمد به همت سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فتح استان با موضوع برنامه های جشن رمضان با حضور نماینده ولی فقیه، معاون اقتصادی استاندار و جمعی از مدیران کل ادارات استان به میزبانی کمیته امداد در اردوگاه فرهنگی تربیتی کمیته امداد استان برگزار شد.


افزایش فقرا در جامعه آثار مخرب زیادی دارد/ خدمات بسیج ادارات و کارمندان استان در مناطق محروم/ تشریح مهمترین برنامه های جشن رمضان کمیته امداد استانآیت الله سیدنصیر حسینی امام جمعه یاسوج و نماینده ولی فقیه در استان، در این نشست گفت: کمیته امداد در شرایط سخت اقتصادی و مشکلات فراوان یاری گر نیازمندان بوده و اقدامات ارزشمندی ارائه داده است.
وی افزود: اگر در جامعه فقیر زیاد شود آثار مخرب زیادی دارد و دستگیری از نیازمندان و فقرا جلوی بسیاری از آسیب ها را خواهد گرفت.
امام جمعه یاسوج و نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه ما که مسئول هستیم و جزء حاکمیت هستیم باید از فقرا و نیازمندان حمایت کنیم و هم اینکه وظیفه انسانی و اسلامی ماست.
حجه الاسلام و والمسلمین حسینی افزود: در اسلام به کمک به ایتام سفارش زیادی شده است و این کار علاوه اجر دنیوی ذخیره بزرگی برای آخرت است.

افزایش فقرا در جامعه آثار مخرب زیادی دارد/ خدمات بسیج ادارات و کارمندان استان در مناطق محروم/ تشریح مهمترین برنامه های جشن رمضان کمیته امداد استان

اقدامات جهادی بسیج ادارات و کارمندان استان در مناطق محروم

سرهنگ پاسدار ارژنگ تندپور مسول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین گفت: یکی از وظایف و اهداف سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان کمک به کار آمدی نظام اداری کشور، بهبود وضعیت مردم و تحقق فرامین مقام معظم رهبری در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان است.

سرهنگ تند پور با اشاره به خدمات اردوهای جهادی بسیج ادارات و دستگاه های اجرایی در مناطق  مختلف استان عنوان کرد: بسیج اداراتو و کارمندان کهگیلویه و بویراحمد با همکاری دستگاه های اجرایی استان اردوهای جهادی را برگزار و در بخش های مختلف شامل خدمات پزشکی، شناسایی بیماران صعب العلاج، واکسیناسیون دام و طیور ، توزیع بسته های بهداشتی، اهدای جهیزیه به زوج های جوان نیازمند، ساخت مسکن مددجویان، اشتغالزایی و ارایه تسهیلات ارزان قیمت به فرزندان مددجویان، توزیع بسته های حمایتی، توزیع بسته های آموزشی و فرهنگی، مشاوره خانواده و مسائل شرعی و سایر حوزه ها در مناطق محروم و کم برخوردار نقاط استان به خدمات رسانی می پردازد.

افزایش فقرا در جامعه آثار مخرب زیادی دارد/ خدمات بسیج ادارات و کارمندان استان در مناطق محروم/ تشریح مهمترین برنامه های جشن رمضان کمیته امداد استان

تشریح مهمترین برنامه های جشن رمضان کمیته امداد استان


قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای کمک به ایتام و نیازمندان است و کمیته امداد دراین ماه پرفیض و برکت برنامه هایی را در دستور کار دارد.
وی افزود: پخت و توزیع ۴۰۰ هزار پرس غذای گرم، ۵۰ هزار بسته معیشتی، تهیه و توزیع افطاری ساده و حامی یابی برای ایتام و فرزندان محسنین از مهمترین برنامه های جشن رمضان کمیته امداد است.
مبشری گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۷۰ هزار پرس غذای گرم و پنج هزار بسته معیشتی و بیش از هشت هزار افطاری ساده تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.
وی با اشاره به اینکه ۹ هزار فرزند یتیم و محسنین از حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برخوردار هستند، گفت: همه این افراد دارای حامی هستند ولی سرانه پرداختی به آنها پایین است و تلاش ما در این ماه مبارک جذب حامیان بیشتر برای بالابردن سرانه ایتام است.
مبشری در پایان تصریح کرد: از همه دستگاهها و نهادهای خدمت رسان دعوت می کنیم تا با مشارکت در برنامه های ماه رمضان کمیته امداد، به خصوص حامی یابی برای ایتام یاریگر نیازمندان باشند.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: به همت سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فتح تاکنون بیش از ۳۵۰ حامی سرپرستی ایتام کمیته امداد را بعهده گرفته اند.

وی مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد و همچنین مراجعه به سایت ekram.emdad.ir  را از مهمترین راههای حامی شدن ایتام عنوان کرد.
شایسته ذکر است افراد حاضر در این نشست با قبول سرپرستی تعدادی از ایتام تحت حمایت به جمع حامیان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد پیوستند.
انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار