خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

ماه رمضان، فرصت بندگی و خودسازی و آمادگی برای آغازی دوباره است

حجت الاسلام معبودی با اشاره به فرصت های معنوی ماه مبارک رمضان عنوان کرد: ماه رمضان، فرصت بندگی و خودسازی و آمادگی برای آغازی دوباره است.
کد خبر: ۹۴۲۶۵۷۷
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، صبح امروز آیین تکریم و معارفه مسوول نمایندگی ولی فقیه در بسیج ناحیه دانشجویی استان قزوین با حضور حجت الاسلام علی معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی مسوول سازمان بسیج طلاب سپاه استان قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام معبودی در این مراسم گفت: خداوند ستار العیوب است و اگر پرده های پوشاننده گناهان چه رازها که نمایان می شود و از همین رو باید دید که ما بندگان چقدر در حفظ آبروی دیگران کوشا هستیم.

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: خداوند متعال، عزیز و شکست ناپذیر است و قطعا کاری نمی کند که در بندگان ذلت ایجاد شود. گناه بر انسان ذلت می آورد و ذلیل می کند.

وی اضافه کرد: حضرت یوسف به دلیل اینکه خود را از ارتکاب گناه حفظ کرده بود از یک بنده، به عزیز خدا و مردم تبدیل شد اما زلیخا برای اینکه می خواست دامن خود را آلوده کند ذلیل شد و بی شک خداوند کسانی را که گناه نمی کنند در نزد خلق، عزیز می دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین یادآور شد: ما در دعا می خوانیم خدایا حال ما را به حال احسن خودت که رحیم، رئوف، عزیز و صبور است برگردان و مناسب است در ماه مبارک رمضان به ویژه در شب های قدر به دنبال این حال باشیم.

حجت الاسلام معبودی اظهار کرد: خداوند نور است و بندگان خدا نیز باید دلشان به نور خدا روشن باشد. در این ایام مبارک، مناسب است به فرصت بندگی خدا و خودسازی بپردازیم تا رضایت الهی را کسب نماییم.

گفتنی است؛ طی حکمی حجت الاسلام ادریس علی یولچی خانی به سمت مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی استان قزوین معارفه شد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار