خبرهای داغ:
فرمانده بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا؛

جهاد تبیین با سرفصل و الگوهای قرآنی در جامعه تبیین شود

سرهنگ اینانلو گفت: شایسته است که جهاد تبیین با سرفصل ها و الگوهای قرآن در جامعه تبیین شود، چرا که؛جهاد تبیین با هدف روشن ساختن فضا و بیان واقعیت های جامعه و مقابله با جریان تحریف دشمن یک وظیفه همگانی و فوری است.
کد خبر: ۹۴۲۶۳۷۳
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرهنگ قاسم اینانلو، فرمانده بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا در مراسم محفل انس با قرآن کریم، به ضرورت ارتباط و انس با قرآن کریم اشاره کرد و گفت: ضرورت نیاز به ارتباط و انس با قرآن کریم و تدبر در آیات الهی و روح بخش آن به ویژه در عصر حاضر با توجه به شبهات، واقعیتی انکارناپذیر است؛ چرا که انس با قرآن بارقه امید به زندگی و طی طریق سعادت و خوشبختی را در دلهای پریشان، مضطرب و نگران زنده می کند و نور قرآن، انسان گرفتار در تاریکی ها را به سوی روشنایی و راه های امن و سلامت جسم و جان هدایت می کند.

وی در ادامه افزود: قرآن کریم کارآمدترین کتاب هدایت و راهنمای بشر، برای سعادت و خوشبختی انسان نازل شده است، که در تمام شئون زندگی انسان سخن های فراوان دارد. و کسی که با این کتاب هدایت همنشین شود، این کتاب، کرامت واقعی را به انسان عطا می کند، چرا که این کتاب، کتابی است که سراسر شفاست و درمان دردهای فردی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی است.

سرهنگ اینانلو، امید به نصرت الهی و توکل به خدا در پناه قرآن کریم را رمز موفقیت همه کارها دانست و گفت: از منظر قرآن کریم حق و باطل دو جریان تاریخ بشر است و تاریخ گواه است که جنگ در ابعاد مختلف همیشه بین حق و باطل وجود داشته است. امید به نصرت الهی و توکل به خدا در پناه قرآن کریم، مهمترین ابزار و شیوه قدرت بخش به جبهه حق در مواجه با جبهه باطل است و این دو موضوع باید در جهاد تبیین بیشتر مورد توجه قرار گیرند.

فرمانده بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، در پایان سخنان خود به تأکید آیات قرآن کریم در خصوص جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: در قرآن کریم، آیات زیادی به موضوع تبیین اشاره کرده اند، جالب تر از همه این است که خداوند خود تبیین کننده است ( قد تبین الرشد من الغی ) و قرآن، مبین و بیانگر دائمی است و این تبیین حاصل نور است و آشکارکننده و روشنگر فضای زندگی است، از این رو شایسته است که جهاد تبیین با سرفصل ها و الگوهای قرآن در جامعه تبیین شود، چرا که جهاد تبیین با هدف روشن ساختن فضا و بیان واقعیت های جامعه و مقابله با جریان تحریف دشمن یک وظیفه همگانی و فوری است و همه باید خود را جهادگر عظیم در جهاد تبیین بدانند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها