خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین؛

دست هر متجاوزی به تمامیت ارضی ایران، با پاسخ سخت ارتش قهرمان و سپاه مقتدر قطع می شود

نماینده ولی فقیه در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت ۲۹ فروردین و روز ارتش گفت: دست هر متجاوزی به تمامیت ارضی ایران، با پاسخ سخت ارتش قهرمان و سپاه مقتدر قطع می شود.
کد خبر: ۹۴۲۶۳۳۲
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، صبح امروز رژه نیروهای مسلح همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی با حضور مسوولان ارشد استانی برگزار شد.

ایت الله عبدالکریم عابدینی در این مراسم، ضمن تبریک روز ۲۹ فروردین در مراسم رژه نیروهای مسلح بیان کرد: آن چه ارتش را با ویژه گی های منحصر به فرد در میان تمام نیروهای مسلح جهان ممتاز کرده این است که فرمان دفاع را از خدا گرفته که خداوند می فرماید: هر آنچه می توانید نیرو و اسبان سواری مهیا کنید تا در دل دشمنان خدا رعب ترس افکنید.

وی افزود: دومین ویژگی ارتش، حرکت و قیام برای مسیر الهی و انبیا و ائمه است. خداوند، آینده روشن و پیروزی قطعی را برای نیروهای مسلح نوید داده است و آینده جهان با پیروزی عدل و قسط سربازان رقم می خورد. زیرا بندگان صالح خدا برای حمایت از مستضعفان قیام کرده اند و خدا وعده پیروزی به این ارتش الهی داده است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در ادامه اظهار کرد: ارتشی که برای یاری دین خدا و جان برکف در راه برپایی عدالت بپا خواسته پیروز میدان بوده و دست هر متجاوزی به تمامیت ارضی ایران، با پاسخ سخت ارتش قهرمان و سپاه مقتدر قطع می شود.

آیت اله عابدینی در پایان گفت: امروز آمریکایی های خبیت چه ماموریتی در خلیج فارس دارند؟ ظلم می کنند، خانه ها را ویران می کنند و کشتار مردم بی دفاع را رقم می زنند. امروز نیروهای مسلح یمن با سلاح ایمان آمریکا و عربستان و ائتلاف را به زانو در آورده است. در لبنان و فلسطین اسراییل و داعش را به زانو در آورد. نیروهای مسلح ما ارتش قهرمان و سپاه مقتدر به همراه نیروی انتظامي پای کار هستند و پیروزی از ان ملت خواهد بود .

انتهای پیام/۱۰۰۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار