خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا در آیین توزیع ۲هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در روز میلاد امام حسن مجتبی(ع)؛

کمک های مومنانه با تأسی از سیره کریمانه امام حسن مجتبی(ع) توسعه و استمرا یابد

سرهنگ مهرعلیا گفت: رزمایش کمک های مومنانه در راستای فرامین رهبر معظم انقلاب برای کمک به قشر آسیب پذیر جامعه آغاز شده و با تأسی از سیره کریمانه امام حسن(ع) باید توسعه و استمرار داشته باشد.
کد خبر: ۹۴۲۶۲۱۹
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرهنگ غلامرضا مهرعلیا، فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا در پانزدهمین رزمایش کمک مومنانه سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا، به دوران امام حسن مجتبی(ع) و حادثه صلح اشاره کرد و گفت: دوران امام حسن مجتبی(ع) و حادثه صلح آن بزرگوار با معاویه، حادثه سرنوشت ساز و بی نظیری در کل روند تاریخ تحلیلی صدر اسلام بود.

وی گفت: امام حسن(ع) با صلح خود اجازه نداد شیرازه اسلام از هم متلاشی شود و با نرمش قهرمانه خود توانست نهضت عظیم اسلام را از خطر سقوط نجات دهد.

وی در ادامه افزود: هنر بزرگ امام حسن مجتبی(ع) در این بود که جریان عظیم اسلام را که جد بزرگوارش در مکه شروع کرده بود و به زمان امیرالمومنین(ع) و زمان خودش رسیده بوده در مجرای اسلام اصیل، اسلام ناب، اسلام سازش ناپذیر و اسلام دور از تحریف و مبرّا از اینکه بازیچه دست هوا و هوس ها بشود، حفظ نماید.

سرهنگ مهرعلیا، نیایش و عبادت امام حسن(ع) را تجلی و تبلور نقطه اکمال دین دانست و گفت: در سیره امام حسن مجتبی(ع) نیایش و عبادت پروردگار، تجلی و تبلور نقطه اکمال دین بود که با نیت بندگی بیشتر، خاضعانه و صادقانه برای خداوند ادا می شد. منش کریمانه، عبادت و بارها با پای پیاده به زیارت خانه خدا رفتن از روی ترس نبود، بلکه عبادت و نیایش می کرد تا بنده باشد و بیشتر بندگی کند و خود را بنده ای از بندگان خاص خداوند به شمار آورد که خداوند به او نظر خاص دارد.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، به توزیع ۲هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در پانزدهمین رزمایش کمک مومنانه اشاره کرد و گفت: این رزمایش کمک های مومنانه در راستای فرامین رهبر معظم انقلاب برای کمک به قشر آسیب پذیر جامعه آغاز شده و با تأسی از سیره کریمانه امام حسن(ع) باید توسعه و استمرار داشته باشد.

سرهنگ مهرعلیا در پایان گفت: کنار مردم بودن و تأمین نیازهای اقتصادی و معیشتی مردم به صورت مقطعی ضمن ایکه کار ارزشمندی است، توجه به نیازمندان و قشر آسیب پذیر جامعه یکی از جلوه های بسیار زیبا اسلام ناب بوده و در دوران انقلاب اسلامی پررنگ تر و برجسته تر شده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار