مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد

اجرای پویش زنجان مهربان همزمان با ماه مبارک رمضان

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان گفت:پویش مردمی زنجان مهربان با هدف ثبت نام از خیران برای حمایت مادی ومعنوی از فرزندان ایتام ومحسنین تحت حمایت این نهاد از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز گردیده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه می یابد.
کد خبر: ۹۴۲۶۱۷۱
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۲

روح اله صالحی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان با اعلام این خبر گفت: پویش مردمی زنجان مهربان که با هدف ثبت نام از خیران برای حمایت مادی ومعنوی از فرزندان ایتام ومحسنین تحت حمایت این نهاد از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز گردیده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه می یابد.

اجرای پویش زنجان مهربان همزمان با ماه مبارک رمضان

 

وی با بیان اینکه براساس آمارهای موجود چهار هزار و575 فرزند عزیز ایتام ومحسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، افزود: ماه مبارک رمضان فرصت بسیار خوبی برای همدلی ونوع دوستی بوده و امیدواریم با مشارکت مناسب خیران در این طرح، ضمن افزایش سرانه فرزندان عزیز ایتام ومحسنین، زمینه ارتقاء بخشی خدمات و رفع مشکلات ونیازهای ضروری خانواده های عزیز تحت حمایت از این طریق فراهم شود. 

 

 

صالحی همچنین اضافه کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته، پیش بینی شده است تا پایان ماه مبارک رمضان زمینه حمایت مادی ومعنوی 2000 خیر ونیکوکار جدید زنجانی در قالب پویش مردمی وخیرخواهانه «زنجان مهربان» فراهم شود.  

 

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در پایان ضمن قدردانی از مشارکت مناسب خیران، نیکوکاران وحامیان فرزندان ایتام ومحسنین، ادامه داد: خیران زنجانی می توانند از طریق ارسال عدد 1 به سرشماره 3000333324، مراجعه به سایت www.ekram.emdad.ir تماس با تلفن گویای 33116  وستاد اکرام ایتام به شماره 02433786602 به صورت غیر حضوری و یا مراجعه به دفاتر کمیته امداد استان زنجان و مراکز نیکوکاری در سطح استان پویش زنجان مهربان و حمایت از فرزندان معنوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان مشارکت کنند.

 

 

ارسال نظرات