رئیس بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه قدس گیلان:

دنبال "دانش بنیان" کردن تولید و صنعت گیلان هستیم

دنبال دانش بنیان کردن تولید و صنعت گیلان هستیم
رییس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه قدس گیلان گفت: دنبال "دانش بنیان" کردن تولید و صنعت گیلان هستیم
کد خبر: ۹۴۲۶۱۶۴
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۳

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری  بسیج،  محمدرضا عابری محزون با اشاره به برگزاری رویداد " چرا و چگونه دانش بنیان شویم" در شهر صنعتی رشت، اظهار کرد: این رویداد را خانه استارتاپ بسیج مهندسین صنعت و معدن استان گیلان با همکاری شهر صنعتی رشت و پارک علم و فناوری گیلان برگزار شد.

وی  با بیان اینکه مدیران صنایع و شرکت های بزرگ شهرک صنعتی رشت در این همایش حضور داشتند، افزود: رویداد" چرا و چگونه دانش بنیان شویم" در دو روز و در چهار حوزه صنعتی گیلان برگزار شد.

رییس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه قدس گیلان با اشاره به کیفیت بالای این رویداد، بیان کرد: دکتر توشه رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت، معدن و انرژی کشور سخنران ویژه روز افتتاحیه این رویداد ها بود که در حوزه آگاهی بخشی از مزایای ارتقای محصولات و خدمات در حوزه دانش بنیان و همچنین برنامه های سازمان بسیج مهندسین کشور در حوزه دانش بنیان به ایراد سخن پرداخت.

محزون با اشاره به اهمیت و اهداف رویداد" چرا و چگونه دانش بنیان شویم"، بیان کرد: هدف از  برگزاری این همایش ارتقای سطح محصولات و خدمات و دستاوردهای صنعت برای دانش بنیان شدن و همچنین ایجاد شبکه و اشنایی با حمایت های قانونی از شرکت های دانش بنیان می باشد.

 

 به گزارش خبرگزاری بسیج، خانه استارتاپ گیلان، سازمان بسیج مهندسین صنعتی سپاه قدس گیلان با همکاری پارک علم و فناوری گیلان و شهر صنعتی رشت، در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال ۱۴۰۱ به عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین؛ چهار رویداد در چهار حوزه، شهر صنعتی ، شرکت شهرک‌های صنعتی ، پارک علم و فناوری گیلان و منطقه آزاد انزلی با موضوع چرا و چگونه دانش بنیان شویم، برگزار کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار