اجتماع بیش از 200 دانش آموز روزه اولی در ضیافت افطاری شهرستان گناباد

به همت آموزش و پروش و کانون خادمیاری ضیافت افطاری با حضور بیش از 200 دانش آموز پسر در محل مسجد جامع و مصلی شهرستان گناباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۲۶۱۳۹
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی، جواد احمدی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان گناباد در اجتماع ضیافت افطاری که به مناسبت میلاد کریم اهل بیت آقا امام حسن مجتبی (ع) در محل نصلی نماز جمعه گناباد برگزار شد گفت قریب به 3 سال است که این مراسم روزه اولی ها برگزار میشود. 

 

احمدی افزود با توجه به آغاز ویروس منحوس کرونا 2 سال گذشته این مراسم به صورت غیر حضوری و با تقسیم غذای متبرک حضرت به دانش آموزان روزه اولی انجام میشده است که امسال به خاطر فروکش کردن کرونا این مراسم به صورت حضوری برگزار شده است. 

 

وی ادامه داد بیش از 200 دانش آموز پسر به صورت نمایدن در این اجتماع بزرگ که به همکاری معاونت محترم پرورشی و کانون خادمیاری رضوی برگزار شده است شرکت دارند. 

 

رئیس آموزش و پروش گناباد ضمن تبریک روز میلاد امام حسن مجتبی و تکریم خیرین این فرصت را برای دانش آموزان فرصتی مناسبت جهت تهذیب نفس و ارتباط با خدا دانست و گفت که از این فرصت نورانی و مهم نه دانش آموزان و نه خانواده های آنها نباید غافل شوند. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها