جانشین سپاه الغدیر استان یزد:

توزیع ۲۱ هزار بسته معیشتی در دومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه ۱۴۰۱

سردار زارع کمالی گفت: دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه در سالروز میلاد کریم اهل بیت(ع) با توزیع بیش از ۲۱ هزار بسته معیشتی توسط ۸۰۰ پایگاه فعال بسیج استان یزد برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۲۶۰۰۵
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردار حسین زارع کمالی جانشین سپاه الغدیر استان یزد در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به آغاز دومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه در سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: این رزمایش همزمان با میلاد مبارک کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام درپایگاه‌های مقاومت سراسر استان یزد برگزار می‌شود.

سردار زارع کمالی افزود: اولین مرحله رزمایش کمک مومنانه در سال جاری قبل ماه مبارک رمضان توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج و قرارگاه‌های محله محور انجام شد و امروز دومین مرحله آن با توزیع بیش از ۲۱ هزار بسته معیشتی توسط ۸۰۰ پایگاه فعال بسیج استان یزد برگزار می‌شود.

جانشین سپاه الغدیر استان یزد ابراز کرد: در شهرستان یزد در این مرحله با همت بسیجیان و قرارگاه‌های جهادی به نام سردار شهید قاسم سلیمانی و به یاد همه شهدای شهرستان یزد ۶۵۰ بسته معیشتی هر کدام به ارزش ۴۵۰ هزار تومان تهیه شده است که همین تعداد هم توسط قرارگاه‌های محله محورتهیه می‌شود و در مجموع قریب دو هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان یزد توزیع خواهد شد.

سردار زارع کمالی تصریح کرد: ۲۲ قرارگاه محله محور متشکل است فرماندهان پایگاه‌های مقاومت، هیئت امنا‌های مساجد و بزرگان و معتمدین محلات فعال می‌باشد که وظیفه رسیدگی به وضعیت معیشت محروم را هم بصورت داوطلبانه بر عهده گرفته اند.

وی با بیان اینکه این بسته‌ها از همین امشب در بین نیازمندان توزیع خواهد شد خاطرنشان کرد: هر بسته شامل ۱۰ کیلوبرنج، خرما، ماکارانی، حبوبات، روغن و چهار کیلو گوشت مرغ است که توسط همان قرارگاه‌های محله محور که لیست تقاضای خود را ارائه داده اند توزیع خواهد شد.

جانشین سپاه الغدیر استان یزد عنوان کرد: در ایام میلاد مبارک امام حسن مجتبی علیه السلام طبخ و توزیع ۱۰هزار پرس غذای گرم نیز در دستور کار است که انشالله بین نیازمندان روزه دار صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به همکاری‌های سپاه الغدیر با ستاد دیه استا نیزد گفت: در این ایام بسیجیان استان در طرح نذر رهایی که زمینه آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را فراهم می‌کند شرکت خواهند کرد و یاری رسان ستاد دیه استان یزد خواهند شد.

ارسال نظرات