مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان:

خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان زنجانی از مرز ۱۲ هزار تن گذشت

زنجان _مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان، از خرید تضمینی بیش از ۱۲ هزار تن گندم بذری و مازاد بر نیاز کشاورزان تا روز ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۵۸۴۱
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹

ولی اله زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ در تشریح جزئیات خرید تضمینی، اظهار کرد: بیش از ۱۲ هزار تن گندم کشاورزان که در سال زراعی ۱۴۰۰ برداشت کرده اند از طریق سیلوی های استان خریداری شده است و به ازای هر کیلوگرم ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان در کمترین زمان به حساب کشاورزان واریز شده است.

 

خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان زنجانی از مرز ۱۲ هزار تن گذشت

وی گفت: تاکنون بیش از ۵۵۰ میلیارد ریال از بهای خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزانی زنجان از طریق بانک عامل (کشاورزی) پرداخت شده است.

 

 

 زمانی بیان کرد : طبق اعلام بخشنامه وزارت جهاد کشاورزی، قیمت خرید تضمینی گندم در سال زراعی جاری از کشاورزان به ازای هر کیلوگرم گندم معمولی و دوروم به ترتیب ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان و ۱۰ هزار و ۹۲۰ تومان تعیین و مبلغ یک هزار تومان نیز جایزه تحویل گندم به دولت به ازای هر کیلوگرم، به مبلغ مذکور اضافه شده است.

 

 

وی تصریح کرد : با توجه به استقبال کشاورزان از خرید تضمینی مازاد بر نیاز گندم، سیلوهای کارخانه آرد فخر و تابان و سایر کارخانه ها برای ذخیره سازی و استفاده روزانه گندم خود، مجوز خرید تفاهمی گندم دریافت کرده اند تا کشاورزان جهت تحویل گندم خود دچار مشکل نشوند.

 

 

زمانی افزود: کشاورزان می توانند با ارائه کپی کارت ملی و شماره حساب بانک کشاورزی و ثبت در سامانه پهنه بندی جهاد کشاورزی، جهت تحویل گندم مازاد بر نیاز خود به سیلوی غدیر زنجان مراجعه کنند.

 

 

وی در پایان خاطرنشان کرد : خرید تضمینی گندم تا آخر فروردین ماه ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت و پیش بینی می شود با توجه به استقبال کشاورزان از نرخ جدید، بیش از ۲۰ هزار تن خرید تضمینی گندم داشته باشیم.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار