امام جمعه زنجان تاکید کرد

ضرورت تحقق شعار سال به همت اساتید بسیجی

زنجان_امام جمعه زنجان گفت:اساتید بسیجی باید انرژی بیشتری در خصوص تحقق فرامین رهبری در شعار سال به ویژه پروژه های دانش بنیان و اشتغال آفرین به منظور باز کردن گره های کور مشکلات نظام صرف نمایند.
کد خبر: ۹۴۲۵۷۳۷
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛دکتر وهب جعفریان؛مسئول سازمان بسیج اساتید سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با آیت الله علی خاتمی؛امام جمعه زنجان دیدار و گفت وگو کرد.

 

ضرورت تحقق شعار سال به همت اساتید بسیجی

در ابتدای این دیدار رئیس سازمان بسیج اساتید استان توضیحاتی در خصوص اقدامات و عملکرد بسیج اساتید استان بیان نمود.

 

 

در ادامه امام جمعه زنجان با اشاره به توجه اساسی اساتید بسیجی استان به فرمایشات و سخنرانی های مقام معظم رهبری اظهار کرد:اساتید بسیجی میبایست در خصوص تحقق شعار سال به ویژه در زمینه پروژه های دانش بنیان و اشتغال آفرین به منظور حل مشکلات موجود گام بردارند.

 

 

وی با بیان اینکه توجه سازمان بسیج اساتید استان به حل المسئله ای حرکت کردن و اهمیت دادن به حرکت دانش بنیان و پرهیز از توجه بیشتر به بحث های نظری و تئوری و غافل شدن از پروژه های اشتغال آفرین و دانش بنیان ضروری است،خاطرنشان کرد: چرا که این مهم سبب پیشرفت کشور در تمامی عرصه ها می شود.

 

 

 

امام جمعه زنجان با اشاره به پرهیز از یاس و ناامیدی با وجود سختی ها و کم بودن امکانات و نیروی انسانی و عمل به تکلیف تصریح کرد: همچنان که در تاریخ صدر اسلام امام حسین (ع) و یاران با وفای ایشان با وجود کم بودن تعداد افراد سپاه خود در مقابل دشمن تا دندان بن مسلح یزیدیان نگاه به تکلیف دینی خود داشتند و با انگیزه الهی و عمل به تکلیف در مقابل دشمن ایستادند و با خون خود اسلام را زنده کردند.

 

 

آیت الله خاتمی در پایان یادآور شد:در دوران کنونی نیز وظیفه ما در مقابل دشمنان که هدفی جز سیاه نمایی و ترویج ناامیدی در بین جوانان و ملت ایران ندارند،وظیفه ما تحقق فرامین رهبری و تمدن نوین اسلامی می باشد.

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار