فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

یکی از اهداف پیوسته دشمن فاصله اندازی بین نیروهای مسلح است

سردار شفائی گفت: یکی از اهداف پیوسته دشمن فاصله اندازی بین نیروهای مسلح است که تنها راه توفیق ما وحدت است تلاش می‌کنیم با همت نیروهای مسلح و به فضل الهی این وحدت که بسیار موثر است را در اجرای ماموریت نیروهای مسلح تقویت کنیم.
کد خبر: ۹۴۲۵۶۲۰
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹

 سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد شفائی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان‌وبلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: ما اعتقاد داریم ماه رمضان ماه فرصت ها است، فرصت در ابعاد مختلف که همه بندگان خداوند می‌توانند در آن بهره مند شوند.

وی افزود: ما در مجموعه نیروهای مسلح متناسب با رسالتی که داریم باید نسبت به این مهم اهتمام بیشتری داشته باشیم.

سردار شفائی ادامه داد: یکی از این فرصت هایی که ایجاد شده و ما بنا داریم به نحو شایسته‌ای از این فرصت بهره‌مند شویم بهره‌مندی از محضر قرآن کریم و در کنار آن تقویت همدلی و هم افزایی بین نیروهای مسلح می باشد، که با همین نگاه دعوت شده از نیروهای مسلح تا در کنار همکاران در نیروهای مسلح از فیوضات قرآن کریم بهره‌مند شویم.

وی ادامه داد: به مناسبت گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران تجلیل، تعظیم، تکریم داشته باشیم از بزرگوارانی که در ارتش جمهوری اسلامی فعالیت دارند.

فرمانده سپاه سلمان تصریح کرد: می دانید که یکی از اهداف پیوسته دشمن فاصله اندازی بین نیروهای مسلح است که ما اعتقاد به این مهم که تنها راه توفیق ما وحدت است تلاش می‌کنیم با همت نیروهای مسلح و به فضل الهی این وحدت که بسیار موثر است را در اجرای ماموریت نیروهای مسلح تقویت کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار