برگزاری اولین دوره توانمندسازی فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج ادارات کل سیستان وبلوچستان

اولین دوره توانمندسازی فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج ادارات کل سیستان وبلوچستان با هدف تقویت پایگاههای بسیج ادارات و پذیرفتن نفشهای تخصصی توسط بسیجیان در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۲۵۵۷۵
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، اولین دوره توانمندسازی فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج ادارات کل سیستان وبلوچستان در سال جاری در زاهدان برگزار شد.

جانشین سپاه سلمان در اموراقشار متخصصین بسیج در این دوره، با اشاره به اهمیت قرائت قرآن و تدبر در آیات و عمل به قرآن در ماه پرخیروبرکت دستاوردهای چهل ساله و نقشه چهل سال آینده کشور را براساس بیانیه گام دوم انقلاب با اهمیت عنوان کرد و افزود: تیمهای سابیری را فعال و دستاوردهای نظام را باید بیان کرد و اگر سکوت کنیم و شنونده باشیم دچار خسران خواهیم شد زیرا فضای مجازی میتواند جامعه را به خطر بیندازد.

سرهنگ پاسدارعلی بیک نژاد با تاکید بر تخصصی کردن بسیج اقشار و متخصصین در راستای اهداف وزرارتخانه ها گفت:توجه به نماز و تقویت انس با قرآن باعث کمک به افزایش کارآمدی خواهد شد و لازم است جبهه فرهنگی در ادارات با محوریت بسیج تشکیل شود.

وی ضمن تاکید برتقویت پایگاههای بسیج ادارات و پذیرفتن نفشهای تخصصی توسط بسیجیان خواستار تشکیل هیئت های اندیشه ورز در ادارات شد.

 مدیرسازمان بسیج کارمندان نیز در این دوره برنامه های دفاعی پایگاههای مقاومت بسیج را تشریح کرد و گفت: در سال 1401 تلاشها باید مضاعف شود.

سرهنگ پاسدار حسن نکویی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری، غرور و انفعال را 2 آسیب مهم برای مسئولین عنوان کرد و افزود:جلسات ما باید تاثیرگزار و مفید باشد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار