نماینده ولی فقیه در استان ایلام:

اصحاب رسانه مجاهدان خط مقدم جهاد تبیین هستند

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام با اشاره به نقش رسانه در جهاد تبیین گفت: اصحاب رسانه مجاهدان خط مقدم جهاد تبیین هستند.
کد خبر: ۹۴۲۴۷۹۰
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت‌الاسلام الله نور کریمی‌تبار در نشست گفتمانی چراغ راه که با حضور جمعی از اصحاب رسانه و مطبوعات استان ایلام در حسینیه حضرت زینب کبری(س) برگزار شد اظهار داشت: کشور ما در جهان یک الگوی جامع از استکبارستیزی است و دشمنان با درک درست از  این جایگاه مقتدر سعی در ناامیدی مردم جامعه نسبت به دستاوردهای ایران اسلامی در سطح جهان هستند تا جوانان را به سمت خود بکشانند. 

وی با اشاره به آیه 155 سوره ی انعام به اهمیت تقوا در اسلام افزود:  تقوا به معنی خویشتن داری از خطر است «مصون داشتن خویش از آنچه خوف آسیب و گزند آن وجود دارد».  نماینده  ولی‌فقیه در استان ایلام کار رسانه را پراهمیت خواند و ادامه داد: عرصه رسانه یک شمشیر دو لبه بوده و کار در این زمینه بسیار سخت است چرا که تقوای رسانه‌ای ضرورت دارد. 

کریمی‌تبار گفت: رسانه‌ها در جهت  جهاد تبیین و همچنین در برابر هجمه‌های دشمنان به عنوان مدیریت کننده افکار عمومی وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

امام جمعه ایلام افزود: دشمن در تمام زمینه‌ها برای مایوس کردن جوانان و نوجوانان ما هزینه‌های مادی و تبلیغات گسترده‌ای داشته و با تهاجم فرهنگی سعی در جذب جوانان به سمت خود دارد.

وی ادامه داد: در تهاجم فرهنگی خاکریزها به هم ریخته و خودی و غیرخودی قاطی شده و رسانه‌ها باید بصیرت شناخت این کتاب‌ها را داشته باشند و مسیر درست خاکریز خود را به جوانان کشور که هدف دشمن هستند نشان دهند.
اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار