خبرهای داغ:
مسئول حوزه هنری استان همدان:

اگر جریان تحریف از بین برود تحریم هم از بین خواهد رفت

همدان-مسئول حوزه هنری استان همدان گفت: هنر انقلاب اسلامی در نظر رهبری خط اقتصادی و در خط اول مبارزه است و اگر جریان تحریف از بین برود تحریم هم از بین خواهد رفت.
کد خبر: ۹۴۲۴۵۸۱
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدمهدی سماوات امروز در دیدار با امام جمعه همدان به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: اگر جریان تحریف از بین برود جریان تحریم از بین خواهد رفت.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب خطاب به هنرمندان اعلام کرد که شما هنرمندان در صف اول هستید، افزود: خط مبارزه با مشکلات اقتصادی مبارزه با تحریف است که این وظیفه سنگین برعهده هنرمندان است.

مسئول حوزه هنری استان همدان با اشاره به اینکه هیچ کس نباید در این جهاد تبیین خود را بدون وظیفه ببیند، گفت: هرکس هر چیزی که در توانش است می‌تواند انجام دهد.

وی ابراز داشت: هنر انقلاب اسلامی در نظر رهبری خط اقتصادی و در خط اول مبارزه است و با از بین رفتن جریان تحریف، تحریم نیز از بین می‌رود.

* با توجه به فرهنگ غنی همدان زیرساخت‌ها وجود ندارد

رئیس هیئت اندیشه‌ورز بسیج هنرمندان همدان بیان کرد: دو معضل در استان وجود دارد، یکی اینکه هنوز دستگاه‌های فرهنگی بروز نشده‌اند و با تشکیلات سال‌های پیش کار می‌کنیم.

ابوترابی ادامه داد: معضل دیگر، جذب نیروی انسانی است که در ۱۲ سال گذشته اداره ارشاد هیچ گونه جذبی نداشته است.

رئیس هیئت اندیشه‌ورز بسیج هنرمندان همدان با بیان اینکه زیرساخت‌ها با توجه به فرهنگ غنی همدان وجود ندارد، اضافه کرد: با پیگیری اداره ارشاد هدفمندی خوبی در خصوص برنامه‌ها انجام شد و حدود ۴۰ برنامه خوب فرهنگی دارد که طی سه ماه آینده انجام می‌شود.

وی افزود: این مقدار برنامه در شأن فرهنگ ما نیست و بابد بروز و تاثیرگذار باشیم و خدمات انقلاب اسلامی را به گوش مردم برسانیم، با وجود اینکه برخی رسانه‌ها در تلاش هستند که این خدمات به گوش مردم نرسد.

ابوترابی با بیان اینکه باید کاری کنیم که مردم دستاوردهای انقلاب را برای ایران اسلامی بدانند، خاطرنشان کرد: بسیج هنرمندان در هیچ کاری کوتاهی نمی‌کند و از موازی‌کاری جلوگیری می‌کند و کارهای تاثیرگذار انجام می‌دهد.

در ادامه خواهر یوسفی نماینده عکاسان، بهروز خانلر پیشکسوت هنر، رضا ینگیجه فیلمساز، مسعود طاهری شاعر، خواهر برزگر شاعر، ضرابی زاده نماینده نویسندگان نیز به بیان مطالبی در حوزه خود پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار