تحلیلگر مسائل سیاسی:

اقدام تروریستی در حرم رضوی بار دیگر مظلومیت روحانیت مردمی را نشان داد

رضایی گفت: مردم به وضوح متوجه شدند که آن قشری که به معنای واقعی حامی و دلسوز برای مردم است، همواره مورد هجمه از سوی دشمنان دین و انسانیت قرار دارد.
کد خبر: ۹۴۲۴۴۵۰
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، حسن رضایی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به حادثه تروریستی دو روز قبل در حرم رضوی گفت: دو روز قبل شاهد حمله به سه تن از روحانیون جهادی و مخلصی بودیم که هم و غم‌شان گره‌گشایی از مشکلات مردم و نیازمندان حاشیه شهر مشهد بود.

وی افزود: این اقدام تروریستی البته بار دیگر مظلومیت روحانیت مردمی را نشان داد و مردم به وضوح متوجه شدند که آن قشری که به معنای واقعی حامی و دلسوز برای مردم است، همواره مورد هجمه از سوی دشمنان دین و انسانیت قرار دارد.

تحلیلگر مسائل سیاسی اظهار داشت: در این بین البته، جریان‌های ضدانقلاب و سلطنت‌طلب حق دارند که ابراز خوشحالی کنند، چرا که آبشخور فکری تکفیری‌هایی که دست به چنین اقدامات تروریستی می‌زنند و جریان سلطنت‌طلب که به حمایت از این اقدامات می‌پردازند مشترک است.

رضایی خاطرنشان کرد: سلطنت‌طلب‌هایی که امروز به حمایت از اقدام تروریستی می‌پردازند، همان‌هایی هستند که روزی با دستور رضاخان در صحن گوهرشاد همین حرم مطهر رضوی صد‌ها نفر از مردم بی‌گناه را به خاک و خون کشیدند، لذا امروز هم نباید از حمایت‌های آن‌ها از اقدامات تروریستی تعجب کرد.

وی تأکید کرد: دشمنان مردم ایران به دنبال این هستند تا از این اتفاق نیز اهداف موردنظر خودشان را دنبال کنند و در همین راستا برای تفرقه‌اندازی بین مسلمانان تلاش می‌کنند. در این بین البته برخی جریان‌های سیاسی معلوم‌الحال داخلی نیز بدشان نمی‌آید از آب گل‌آلود ماهی بگیرند و بعضا می‌بینیم که در راستای خواست دشمنان به تفرقه‌اندازی و نفرت‌پراکنی دامن می‌زنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار