نماینده کل انتظامی کشور:

رسیدگی به امور مراجعین، از منویات مقام معظم رهبری است

نماینده کل انتظامی کشور گفت: رسیدگی به امور مراجعین از منویات مقام معظم رهبری است که مورد توجه ویژه مسئولین امر قرار دارد.
کد خبر: ۹۴۲۴۲۵۹
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، اصغر سلیمانی، نماینده کل انتظامی کشور امروز در حاشیه دیدار با شهروندان کرجی در مجتمع فرهنگی ورزشی فجر گفت: پیرو فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص رسیدگی و تکریم ارباب رجوع، میز ارتباطات مردمی هم زمان با سفر رئیس جمهور به استان البرز برقرار شد.

رسیدگی به امور مراجعین، از منویات مقام معظم رهبری است

وی با بیان اینکه رسیدگی به امور مراجعین از منویات مقام معظم رهبری است که مورد توجه ویژه مسئولین امر قرار دارد، افزود: میز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری حدودا هشت ماه است که به صورت مصوب در استان ها برقرار می شود و نمایندگان تمام استان ها و نیروها به صورت مستقل حضور پیدا می کنند که پیامدهای بسیار خوبی هم داشته است.

نماینده کل انتظامی کشور با بیان اینکه این امر مورد تقدیر مقام معظم رهبری قرار گرفت و استان البرز نیز عملکرد توانسته بسیار خوبی داشته باشد، با اشاره به زحمات و تلاش های نیروی انتظامی استان در برقراری نظم و امنیت از تدابیر و تلاش های شبانه روزی سردار محمدیان و کارکنان تحت امر وی در این خصوص قدردانی کرد.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار