خبرهای داغ:

بررسی مشکلات محله اسلامی شهرک شهید بهشتی با حضور فرمانده سپاه ناحیه شاهرود+ تصاویر

شاهرود_ جلسه قرارگاه شهید شاطری در محله اسلامی شهرک شهید بهشتی با حضور فرمانده سپاه ناحیه شاهرود و اعضای شورای محله و قرارگاه برگزار و مشکلات این محله مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۹۴۲۴۲۵۷
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرنگار بسیج، اولین جلسه قرارگاه شهید شاطری محلات اسلامی شاهرود، در سال‌جاری در محله اسلامی شهرک شهید بهشتی با حضور فرمانده سپاه ناحیه شاهرود و معاونت‌های فرهنگی هنری، اجتماعی و مسئول حوزه بسیج ادارات الحدید و دبیر قرارگاه شهید شاطری و فرماندهان حوزه‌های بسیج مساجد و محلات علی بن ابیطالب (ع) و بسیج خواهران صدیقه کبری (س) برگزار شد.
در این نشست در خصوص برگزاری جلسات بیماران خارج شده از کمپ، میز خدمت ادارات آب، برق، گاز، مسکن، آموزش وپرورش در محله، اهدا ۵۰بسته معیشتی ویژه خانواده‌هایی که سرپرستانشان در کمپ ترک اعتیاد هستند و اجرای ویژه برنامه جشن میلاد امام مجتبی (ع) و برگزاری کلاس‌های کاربردی فضای مجازی وساخت کلیپ در کانون بسیج شهرستان و معرفی ۱۰ نفر به درمانگاه سپاه برای کشیدن دندان به صورت رایگان بحث و تبادل نظر گردید.
در پایان مشکلات و موانع موجود در محله توسط شورای محله بیان و دستورات لازم صادر گردید.
همچنین فرمانده سپاه شاهرود و هیأت همراه از سالن ورزشی شهرک شهید بهشتی که به همت شورای محله اسلامی از حالت راکت درآمده و نوجوانان در ۱۰سانس به صورت رایگان مشغول ورزش و بازی هستند بازدید کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار