خبرهای داغ:

مساجد قرارگاه‌های فعال محلات در تحقق شعار سال و منویات رهبر انقلاب

شاهرود_ امام جمعه شاهرود گفت: مسجد هایمان باید قرارگاه قرآنی هم باشند و باید پشتیبان جوانان و ایجاد اشتغال زایی باشند.
کد خبر: ۹۴۲۴۲۳۹
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱

مساجد قرارگاه‌های فعال محلات در تحقق شعار سال و منویات رهبر انقلاببه گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی در مسجد امام محمد باقر (ع) شهرک کوثر در جمع جوانان و بسیجیان پایگاه رسول اکرم (ص) حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) با اشاره به اینکه ماه رمضان، بهار خیلی چیز هاست، اظهار کرد: این ماه، بهار قرآن، بهار معنویات، بهار مساجد، بهتر انس و الفت است و از این ماه نهایت استفاده را از این ماه بکنیم.
امام جمعه شاهرود با تاکید بر اینکه مساجد محور همه خوبی‌های محله است، گفت: در این دو سال شیوع کرونا رزمایش بسیار خوبی داشتیم، چرا که مساجد ما بسیار فعال بودند، هم در امور بهداشتی، هم در امور خدماتی.
او با بیان اینکه مساجدی که پیامبر اسلام (ص) بنا کردند، محور تمامِ کار‌ها بود، به بیانات رهبر انقلاب در دیدار قاریان اشاره کرد و افزود: رهبر انقلاب پیشنهاد دادند که مساجد ما که مرکز دعا و نیایش و فعالیت‌های مختلف هستند، باید مرکز کار‌های قرآنی هم باشد.
امینی ادامه داد: پیرو سخنان مقام معظم رهبری یکی از کار‌هایی که باید انجام شود، بحث حفظ و قرائتِ قرآن در مساجد است و مسجد هایمان باید قرارگاه قرآنی هم باشد.
امام جمعه شاهرود اظهار کرد: مسجد باید پشتیبان جوانان باشد، باید در فکر اشتغال زایی بود، دولت‌ها هم به این نتیجه رسیدند که اشتغال زایی سرمایه کم می‌خواهد و میتواند بازدهی زیادی داشته باشد و محله‌های ما هم می‌توانند پیشنهاد بدهند و مشغول به کار‌های زود بازده بشوند.
او تصریح کرد: مساجد ما در راستای همه فعالیت هایشان، باید به سهم خودشان برای محقق شدن نامِ سال هم تلاش نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها