خبرهای داغ:
مسؤول ستاد راهیان نور کاشان خبرداد؛

اعزام ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از کاشان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس

اسماعیلی گفت:امسال ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در قالب ۵۰ دستگاه اتوبوس از کاشان از 15 اسفند تا 12 فروردین به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۹۴۲۴۰۳۸
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان، هادی اسماعیلی مسؤول ستاد راهیان نور کاشان در گفتگو با خبرنگاران، گفت: امسال ۲ هزار و ۵۰۰ نفراز دانش آموزان، دانشجویان و دیگر اقشار جامعه از شهرستان کاشان به مناطق عملیاتی جنوب کشور در دوران دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

وی افزود: این تعداد نفر از راهیان نور شهرستان کاشان از ۱۵ اسفند ماه تا ۱۲ فروردین ماه سال ۱۴۰۱ طی ۲۲ روز با ۵۰ دستگاه اتوبوس راهی مناطق عملیاتی طلائیه، شلمچه، علقمه، دهلاویه، چذابه و کانال کمیل می‌شوند.

به گفته وی آخرین کاروان راهیان نور ۱۲ فروردین ماه سال ۱۴۰۱ از شهرستان کاشان راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور در دوران دفاع مقدس خواهد شد.

اسماعیلی با اشاره به اینکه کاروان‌های راهیان نور شهرستان کاشان را ۵۰ نفر روحانی و ۵۰ نفر راوی همراهی می‌کنند، اظهارداشت: ۶۰ نفر خادمان راهیان نورکاشان مدتی قبل از اعزام کاروان‌ها در منطقه مستقر شدند تا شرایط منطقه برای بازدید کاروان‌ها را بومی سازی کنند.

وی همچنین با اشاره به اینکه برای کاروان‌های راهیان نور کاشان ۲ هزار و ۵۰۰ بسته فرهنگی تهیه شده هنگام ورود به اتوبوس تحویل داده می‌شود، گفت: برای هردستگاه اتوبوس یک مسؤول فرهنگی و یک راوی در نظرگرفته شده است.

مسؤول ستاد راهیان نور کاشان یادآور شد: امسال بعد از دو سال توقف کاروان‌های راهیان نور به دلیل شیوع ویروس کرونا استقبال خوبی ازسوی نوجوانان و جوانان برای حضور درکاروان‌های راهیان نور شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار