دیدار وزیر بهداشت با خانوداه اولین شهید مدافع سلامت بردسکن

وزیر بهداشت ، درمان و علوم پزشکی به عنوان نماینده تام‌الاختیار رییس جمهور در سفر به استان خراسان رضوی با حضور در شهرستان بردسکن با خانواده شهید علی حاجی پور، اولین شهید مدافع سلامت بردسکن دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۹۴۲۳۶۷۰
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی، وزیر بهداشت ، درمان و علوم پزشکی به عنوان نماینده تام‌الاختیار رییس جمهور در سفر به استان خراسان رضوی با حضور در شهرستان بردسکن با خانواده شهید علی حاجی پور، اولین شهید مدافع سلامت بردسکن دیدار و گفت‌وگو کرد. 

 

بهرام عین الهی در این دیدار گفت: شهدا انقلاب ما را به ثمر رساندند و هر شهید هدف خاصی داشته و شهدای مدافع حرم، شهدای انقلاب و شهدای سلامت هر کدام با توجه به شرایط زمانه و با فرهنگ زمانه برای نظام و انقلاب و مردم جان خود را فدا کردند.

 

وی با اشاره به اینکه در دوران کرونا 300نفر از کادر درمان کشور در راه سلامت به شهادت رسیدند ، افزود: رسانه ها باید صحنه های زیبای شهادت و ایثار را به تصویر بکشند تا الگویی برای جامعه باشد.

 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه ان شاءالله روح بلند این شهید بتوانند شفاعت گر ما باشد، خاطرنشان کرد: جامعه پزشکی ما به دنیا نشان دادند که با وجود همه محدودیت ها و تحریم ها، انسان های بزرگی بودند که برای سلامت مردم جان خود را به مخاطره انداختند و ایستادگی کردندوسربلند بیرون آمدند.

 

لازم به ذکر است :شهید راه سلامت علی حاجی پور 43 سال سن داشت و سابقه 20 ساله به عنوان کاردان پیشگیری از بیماری ها در مراکز مختلف بهداشتی شهرستان فعالیت و خدمت رسانی کرد و از این شهید مدافع سلامت یک فرزند دختر به یادگارمانده است.

 

شهید مدافع سلامت علی حاجی پور در دهم آبان ماه سال99 براثر ابتلا به کرونا آسمانی شد. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار