خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر خبر داد

فعالیت ۴۵ جهادگر در ایام نوروز در روستاهای ملایر

ملایر-مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر از فعالیت ۶ گروه جهادی و حدود ۴۵ جهادگر در ایام تعطیلات نوروز در روستاهای شهرستان برای ساخت یا تعمیر چند باب منزل مسکونی محرومان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۳۴۵۵
|
۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲

فعالیت ۴۵ جهادگر در ایام نوروز در روستاهای ملایر

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ حمیدرضا آقابیگی در حاشیه بازدید از گروه‌های جهادی فعال در روستاهای توچغاز، جوزان، پری زنگنه، پریان و کهریز توسک از توابع شهرستان ملایر با اشاره به فعالیت ۶ گروه جهادی در این روستاها اظهار کرد: حدود ۴۵ نفر از بسیجیان در قالب این گروه‌های جهادی در ایام تعطیلات نوروز مشغول به‌کار بودند.

وی ادامه داد: جهادگران در روستاهای پریان، جوزان، کهریز توسک و توچغاز مشغول ساخت یا تعمیر چند واحد مسکونی هستند و عملیات عمرانی یکی از این واحدها واقع در حاشیه شهرستان نیز به اتمام رسیده و آماده بهره‌برداری است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر با تاکید بر اینکه جهادگران تعطیلات خود را وقف امور خیر برای نیازمندان شهرستان کردند، توزیع ۲۸۵۰ بسته معیشتی، ۱۵۰ ویزیت رایگان به همت بسیج جامعه پزشکی و تعمیر و مرمت ۱۲ واحد مسکونی را از دیگر اقدامات این جهادگران در ایام نوروز برشمرد.

وی نسبت به شروع خوب سال جدید به همت بسیجیان و گروه‌های جهادی، ابراز خرسندی کرد و یادآور شد: اعتبار ساخت و یا تعمیر این واحدهای مسکونی در مجموع حدود یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده و از کمک خیرین نیز در این زمینه استفاده شده است.

آقابیگی خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است واحدهای در حال ساخت در این روستاها تا ۱۷ اردیبهشت ماه و به مناسبت روز بسیج سازندگی تکمیل شده و افتتاح شوند.

*احداث ۳ منزل مسکونی توسط گروه‌های جهادی

فرمانده سپاه ناحیه ملایر نیز در این بازدید اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروز که اکثر مردم در سفرها یا دید و بازدیدهای نوروزی هستند، بسیجیان مخلص در قالب گروه‌های جهادی مشغول خدمت رسانی هستند.

سرهنگ علی اصغر فارسی نسبت به تداوم چنین اقدامات جهادی در سال جدید با هدف کسب رضایت‌مندی مردم ابراز امیدواری کرد و افزود: این گروه‌های جهادی در حال ساخت از صفر تا ۱۰۰ سه منزل مسکونی در سه روستا هستند و ما نیز پیگیر مشکلات آنان خواهیم بود.

مسئول گروه جهادی روستای پری زنگنه از توابع شهرستان ملایر نیز گفت: این گروه جهادی با نام شهید بشیر نقدی به مدت ۱۰ سال است که به همت بسیجیان در راستای محرومیت‌زدایی به اقدامات جهادی می‌پردازد.

ارسلان عزیزی ساخت سه باب منزل مسکونی برای نیازمندان، تعمیر و بازسازی ۱۵ منزل مسکونی و تهیه و توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی را از جمله اقدامات این گروه جهادی طی یک سال اخیر برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات