تلفات در محورهای مواصلاتی بردسکن از حالت استاندارد خارج است

مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری خراسان رضوی و نماینده ویژه ستاد خدمات سفر استان که به شهرستان بردسکن سفر کرد.
کد خبر: ۹۴۲۳۳۹۵
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی، مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری خراسان رضوی و نماینده ویژه ستاد خدمات سفر استان که به شهرستان بردسکن سفر کرده بود ضمن بازدید از فعالیت ها و اقدامات انجام شده ستاد خدمات سفر این شهرستان با حضور در پلیس راه ، ایستگاه خدمات رسانی هلال احمر ، راهنمای زائر و مسافران نوروزی ، ستاد اسکان ، مرکز تزریق واکسیناسیون و غرفه های صنایع دستی در ورودی شهر بردسکن و شهر انابد و واحدهای صنفی گفت: با توجه به اینکه بردسکن در دروازه خراسان رضوی واقع شده است و چندین استان کشور را به یک دیگر متصل می کند می طلبد اعضای ستاد خدمات سفر در شهرستان بردسکن با توجه به تاکید استاندار خراسان رضوی مبنی بر تکریم و خدمات رسانی هر چه بهتر به زائران حرم رضوی و مسافران نوروزی برنامه ریزی بهتری صورت بگیرد. دکتر حسین رجبی عنوان کرد: اقدامات انجام شده دستگاههای اجرایی و خدماتی ، امدادی و نیروهای انتظامی و پلیس راه در مجموع مثبت ارزیابی می شود که جای تقدیر و تشکر از رئیس و اعضای ستاد خدمات سفر شهرستان بردسکن می باشد.

 

وی در جلسه جمع بندی که با حضور فرماندار و اعضای ستاد خدمات سفر شهرستان بردسکن برگزار شد گفت: علی رغم اینکه بردسکن یکی از شاهراه های اصلی در استان است ولی از امکانات و تجهیزاتی که در استان توزیع می شود تاکنون بردسکن به درستی دیده نشده و بهره مند نشده است که می طلبد مدیران مرکز استان به این شهرستان نگاه ویژه ای در سال جاری داشته باشند. مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری خراسان رضوی وضعیت جاده های بردسکن را نا مناسب اعلام کرد و گفت: تلفات در محورهای مواصلاتی شهرستان بردسکن از حالت استاندارد خارج است که مدیران کل راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ضرورت دارد در اعتبارات سال جاری این شهرستان را ویژه ببینند. وی به تشکیل قرارگاههای مختلف با دستور استاندار خراسان رضوی با هدف خدمات رسانی مطلوب تر در استان اشاره کرد و گفت: استاندار خراسان رضوی درایام تعطیلات نوروزی علاوه براینکه 10 نفر از مدیران ستادی استانداری را به عنوان نماینده تام الاختیار خود انتخاب و در طول تعطیلات نوروزی از اقدامات و فعالیت های ستاد خدمات سفر شهرستان های استان بازدید می کنند گفت: شخص استاندار نیز به صورت سرزده به شهرستان های استان سفر می کنند و اقدامات انجام شده را مورد ارزیابی قرار می دهد. دکتر رجبی برتامین ارزاق عمومی مردم تاکید کرد و گفت: مردم نباید در ایام تعطیلات نوروزی با کمبود کالاهای اساسی از جمله گوشت مرغ مواجه باشند. دکتر رجبی بر تزریق واکسیناسیون تاکید کرد و گفت: کسانی که دوز دوم کرونا را تزریق نکرده باشند در هر 24 ساعت مشمول یک میلیون تومان جریمه می شوند که می طلبد مردم عزیز نسبت به تزریق واکسن خود اقدام کنند.

 

دکتر علی دهقان زاده فرماندار بردسکن در سخنان کوتاهی گزارشی از اقدامات و فعالیت های کمیته های 11 گانه ستاد خدمات سفر این شهرستان را ارائه داد و گفت: خوشبختانه با برنامه ریزی های انجام شده و پای کار بودن اعضای ستاد خدمات سفر هیچ مشکلی در تامین ارزاق عمومی مردم در شهرستان وجود ندارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار