سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی عنوان کرد:

فعالیت کلیه مدارس استان مرکزی از ۱۴ فروردین ماه حضوری‌ است

نوازنی گفت: مطابق با تصمیم ستاد ملی کرونا و به منظور ارتقا کیفیت فرآیند یاددهی و یادگیری از ۱۴ فروردین ماه کلیه کلاس های درس در مدارس استان مرکزی مطابق با سراسر کشور به صورت حضوری برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۲۳۳۵۳
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ احمدرضا نوازنی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی در خصوص آخرین وضعیت فعالیت مدارس استان مرکزی اظهار داشت: از ۱۴ فروردین ماه امسال آموزش در تمامی دوره های تحصیلی به صورت کاملا حضوری خواهد بود و کلیه دانش آموزان مطابق با برنامه درسی، در سر کلاس های درس در مدارس حاضر خواهند شد.

نوازنی افزود: مطابق با تصمیم ستاد ملی کرونا و به منظور ارتقا کیفیت فرآیند یاددهی_یادگیری از ۱۴ فروردین ماه کلیه کلاس های درس در مدارس استان مرکزی مطابق با سراسر کشور به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه این تصمیم به منظور جلوگیری از استمرار افت تحصیلی دانش آموزان و رفع چالش های آموزش غیرحضوری در بستر فضای مجازی اتخاذ شده است اظهار داشت: طبق بررسی های صورت گرفته مدارس استان مرکزی آمادگی لازم جهت برگزاری کلاس های درس به صورت حضوری را دارند و تمامی عوامل اجرایی و تربیتی آموزشگاه های استان از روز یکشنبه ۱۴ فروردین ماه مطابق با برنامه هفتگی در مدارس حاضر خواهند شد.

نوازنی تصریح کرد: با بازگشایی مدارس از ۱۴ فروردین ماه و حضور ۱۰۰ درصدی دانش آموزان در سر کلاس های درس، تمامی فعالیت های آموزشی و تربیتی مدارس به صورت حضوری از سر گرفته می شود.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی تاکید کرد: با توجه به اینکه از ۱۴ فروردین ماه تمامی آموزش ها در تمامی پایه های تحصیلی به صورت حضوری انجام می شوند؛ ظرفیت های مجازی صرفا در صورت نیاز به عنوان ابزار مکمل امر تربیت و آموزش مورد استفاده قرار خواهد گرفت و هیچ کلاس درسی در بستر مجازی و شبکه شاد تشکیل نمی شود.

نوازنی صیانت از سلامت دانش آموزان را مورد تاکید قرار داد و افزود: با توجه به روند کاهش موارد ابتلا به ویروس کرونا؛ دانش آموزان ضمن رعایت بهداشت فردی و محیطی باید با الزام استفاده از ماسک، در کلاس های درس حاضر شوند.

وی یادآور شد: مدیران مدارس هم باید نظام مراقبت بهداشتی را افزایش دهند و در صورتی که دانش آموزی دچار علائم بیماری بود، از دیگران جدا شود همچنین همه مدارس باید از سیستم تهویه مناسب برخوردار باشند و تزریق واکسن کرونا مورد تاکید و تشویق مدیران مدارس قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار