سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان خبر داد

اجرای طرح آموزش زوج های جوان در زنجان

زنجان _ سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان از اجرای طرح آموزش زوج های جوان با همکاری دادگستری و شورای این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۳۱۹۱
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ محسن اسلامی  اشاره به اینکه کلید واژه امسال از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان "کار، تلاش و همدلی" اعلام شده است، افزود: لازم است تا کارهای ستاد کانون های مساجد استان را با تکیه به این کلید واژه پیش ببریم.

 

اجرای طرح آموزش زوج های جوان در زنجان

 

 

 

 

محسن اسلامی با تاکید بر اینکه کار ما پشت میزنشینی نیست و باید در میدان باشیم، افزود: مطالعه نقشه مهندسی فرهنگی باید در دستور کار ما در سال جدید باشد.

 

 

 

 

 

 

وی با یادآوری بازدید از کانون های مساجد و اطلاع رسانی نقاط قوت موجود بر ضرورت ساماندهی اموال کانون های مساجد تاکید کرد و افزود: شفاف سازی اقدامات انجام شده در کانون های مساجد و استفاده از تسهیلات مشاغل خانگی توسط کانون های مساجد مورد توجه قرار گیرد.

 

 

 

 

 

 

این مسئول به برنامه های کانون های مساجد در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، برنامه افطار روزه اولی ها، محفل انس با قرآن، تقدیر از مربیان قرآنی و مفسران طرح تفسیر و طرح تلاوت نور کانون های مساجد، تقدیر از رتبه های ملی و بین المللی فرهنگی و هنری و قرآنی اجرا خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

وی بر ضرورت جهاد تبیین و تهیه گزارش سه ماهه از برنامه های کانون های مساجد تاکید کرد و گفت: تهیه شناسه ملی برای 10 باب کانون های فرهنگی و هنری در دستور کار قرار گیرد.

 

 

 

 

 

 

به گفته وی، جشنواره رضوی امسال با موضوع سرود رضوی اجرا خواهد شد و لازم است از ظرفیت کانون های مساجد در این جشنواره استفاده شود.

 

 

 

 

 

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان خاطرنشان کرد: طرح آموزش زوج های جوان با همکاری شورای شهر و دادگستری استان امسال اجرا می شود و مقرر شده هر ماه 20 زوج از این طرح بهره مند شوند.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار