۶۲۸ هکتار از اراضی ملی اردبیل به بیت‌المال بازگردانده شد

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: سال گذشته ۶۲۸ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی تصرف شده به بیت‌المال بازگردانده شده است.
کد خبر: ۹۴۲۳۰۵۷
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲

۶۲۸ هکتار از اراضی ملی اردبیل به بیت‌المال بازگردانده شد

به گزارش خبرگزاری بسیج  ازاردبیل،به نقل از دادگستری استان اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین کثیرلو اظهار داشت: تلاش و پیگیری‌های لازم با همکاری دستگاه‌های اجرایی و دستگاه قضائی در دستور کار قرار گرفته که به همین منظور سال گذشته 628 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی تصرف شده به بیت‌المال بازگردانده شده است.

وی بیان کرد: آزادسازی اراضی تصرف شده با عملکرد خوب دستگاه قضائی استان اردبیل در دستور کار قرار گرفته که به همین منظور آزادسازی اراضی متصرف شده در دستور کار قرار گرفته و به همین منظور عملکردهای ارزشمندی در استان اردبیل انجام یافته است که می‌تواند ما را در تحقق اهداف مورد نظر رهنمون شود.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل ادامه داد: عمل به تاکیدات دستگاه قضائی با توجه به آزادسازی اراضی ملی و دولتی در دستور کار قرار گرفته و به همین منظور حقظ حقوق عامه در استان اردبیل جزو اولویت‌های اساسی است.

کثیرلو تصریح کرد: همه‌ساله ساخت و سازهای غیرمجاز و بی‌رویه سبب مشکلات عدیده‌ای می‌شود که به همین منظور تعیین تکلیف ساخت و سازها با اتخاذ تصمیمات مناسب برای پیشگیری از ایجاد ساخت و سازها در دستور کار قرار گرفته که به همین منظور 16 مورد احداث غیرقانونی به مساحت 6.1 هکتار شناسایی و قلع و قمع شده است.

وی اظهار کرد: آزادسازی حریم راه‌ها به میزان 320 هکتار در دستور کار قرار گرفته که به همین منظور حریم‌ راه‌ها نیز به میزان 320 هکتار که کشت و زرع و درختکاری داشت و مورد تعرض قرار گرفته بود آزادسازی شده است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل افزود: حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی جزو اولویت‌های مجموعه قضائی است که با متخلفان به شدت برخورد قانونی انجام خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار