اورژانس خلخال مستقل می‌شود

ماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: برای ادامه عملیات اجرایی ساخت و احداث ساختمان مستقل اورژانس خلخال در بیرون از بیمارستان این شهر ۵۰ میلیارد ریال اعتبار جدید تخصیص یافته است.
کد خبر: ۹۴۲۲۸۱۸
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵

اورژانس خلخال مستقل می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل سید غنی نظری با اعلام این خبر اظهارکرد: طرح استقلال اورژانس از بیمارستان امام خمینی این شهر با احداث یک باب ساختمان ۲ طبقه با زیربنای ۲ هزار و ۹۰۰ متر مربع اجرا و عملیات اجرایی آن از چندی پیش آغاز شده  و با توجه به افزایش اعتبار، این پروژه پیش بیمارستانی برابر با برنامه زمان‌بندی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه پیش از این برای اجرای این پروژه مهم بهداشتی - درمانی پیش از این ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت بهداشت و درمان تخصیص یافته بود، افزود: با تخصیص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل کار عملیات اجرایی این پروژه تسریع وتمکیل می شود .

نماینده مردم خلخال و کوثر اضافه کرد: ساختمان اورژانس جدید خلخال با پیش‌بینی ۲۶ تخت و همچنین آزمایشگاه و سونوگرافی اورژانسی با هدف آزادسازی فضای فعلی اورژانس از بیمارستان امام خمینی اجرا می‌شود و برای تکمیل آن ۸۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است که تاکنون ۶۰ میلیارد ریال از آن تامین شده است .

وی با اشاره به محدودیت فضای بیمارستان امام خمینی گفت: با آزادسازی فضای اورژانس قبلی در داخل بیمارستان و احداث ساختمان جدید از خارج از این مرکز درمانی ، زمینه برای توسعه فضای بخش‌های نوزادان و دیالیز در بیمارستان خلخال  فراهم می‌شود.

نماینده مردم خلخال وکوثر در مجلس اظهارکرد: طرح توسعه‌ اورژانس بیمارستان خلخال از سال ۹۶ مصوب شده ولی به خاطر عدم تخصیص اعتبار این پروژه تا سال گذشته آغاز نشده بود که با پیگیری‌های صورت گرفته و تخصیص اعتبار اولیه، عملیات اجرایی این پروژه بهداشتی آغاز شد.

وی با بیان اینکه بیمارستان امام خمینی خلخال در حال حاضر تنها بیمارستان فعال در جنوب استان اردبیل است از تلاش برای توسعه و تجهیز این مرکز درمانی به تجهیزات نوین پزشکی از جمله دستگاه ام ار ای خبر داد و گفت: همچنین تخت مخصوص انجام اعمال جراحی ارتوپدی این بیمارستان خریداری شده است .

نظری بیان کرد: بیمارستان خلخل تنها متعلق به مردم این شهرستان نبوده و هم اکنون این مرکز درمانی علاوه بر ارائه خدمات پزشکی و درمانی به مردم این شهرستان، به بیماران شهرستان کوثر و بعضا به مردم شهرستان‌های همجوار خدمات پزشکی و درمانی از جمله اعمال جراحی خدمات رسانی می کند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار