خبرهای داغ:

مشکلات در زمینه تحقق شعار سال برداشته شود/تاکید بر حمایت دستگاه‌های اجرایی از گروه‌های جهادی

شاهرود_ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با تاکید بر برداشتن مشکلات تحقق شعار سال، گفت: باید همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان از گروه‌های جهادی حمایت و پشتیبانی کنند.
کد خبر: ۹۴۲۲۷۷۸
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

مشکلات در زمینه تحقق شعار سال برداشته شود/تاکید بر حمایت دستگاه‌های اجرایی از گروه‌های جهادیبه گزارش خبرنگار بسیج، ابوطالب جلالی در اولین نشست شورای اداری شهرستان شاهرود در سالن ولایت فرمانداری ویژه این شهرستان با تقدیر از برنامه‌های گروه‌های جهادی بسیج شهرستان شاهرود و زحمات بسیجیان در این راستا از تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست نهایت همکاری را با گروه‌های جهادی داشته باشند.
فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با اشاره به برخی رویداد‌ها و اقدام‌های مهم که در سال گذشته در این شهرستان رقم خورد، گفت: راه اندازی فرودگاه شاهرود، بررسی نقد‌ها و نظرات تشکل‌ها نسبت به سند آمایش، پیگیری طرح‌های توسعه اقتصادی و جذب اعتبارات سفر رییس جمهور از جمله این موارد بود که نتایج آن‌ها در سالجاری مشخص می‌شود.
او به نام گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب نیز اشاره کرد و افزود: موضوع تولید و اقتصاد دانش بنیان همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری است، اما هنوز در کنار ظرفیت‌ها مشکلاتی نیز وجود دارد که باید برای حل آن‌ها کوشید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار