خبرهای داغ:

تلاش در جهت خدمت به مردم و ایجاد رضایتمندی عمومی

شاهرود_ نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی بر خدمت رسانی به مردم و ایجاد رضایتمندی عمومی دستگاه‌های اجرایی در سال جدید تاکید کرد.
کد خبر: ۹۴۲۲۷۵۴
|
۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۹

تلاش در جهت خدمت به مردم و ایجاد رضایتمندی عمومیبه گزارش خبرنگار بسیج، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی دیدار نوروزی داشت.
در این دیدار که معاون بهداشتی و معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی نیز حضور داشتند، علی اصغر خانی، ضمن ابراز خرسندی از نگاه خوشبینانه و امید به آینده در حوزه سلامت از اقدامات صورت گرفته توسط دانشگاه علوم پزشکی شاهرود قدردانی کرد و گفت: وضعیت خوبی در این زمینه در شهرستان‌های شاهرود و میامی ایجاد شده که از خدمات صورت گرفته قدردانی و بر خدمات رسانی مناسب به مردم تاکید می‌شود.
نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با طیف وسیع و فراگیر خدمات مواجه هست افزود: نقش دانشگاه در رضایتمندی و عدم رضایت مندی بیش‌تر از سایر دستگاه‌های دیگر می‌تواند خود را نشان بدهد و بدین جهت در حوزه انجام امور مردم ارزیابی عملکرد برای خدمات رسانی مردم، این مهم را یکی از برنامه‌های محوری دانشگاه قرار دهید تا میزان رضایتمندی را در سطح بالا و مطلوبی شاهد باشیم.
رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود نیز با تبریک فرا رسیدن سال جدید و اعیاد مبارک شعبانیه بیان داشت که حضور نمایندگان مردم در کنار دولت یعنی حضور مردم در کنار دولت و این امر موجب ایجاد همبستگی مضاعف در بدنه دولت به ویژه خادمین مردم در حوزه سلامت می‌شود.
دکتر حسین شیبانی گفت: تمام تلاش مان توزیع عادلانه امکانات و تجهیزات در اقصی نقاط حوزه تحت پوشش دانشگاه می‌باشد تا همه مردم چه در روستا و شهر از این امکانات بهره‌مند کردند.
او در پایان گزارشی از خدمات مجموعه دانشگاه را در سطح حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بخصوص در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۱، ارائه کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها