خبرهای داغ:

100 بسته معیشتی در روستا لاسجرد توزیع شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله روستا لاسجرد در سرخه از توزیع 100 بسته معیشتی و کارت هدیه های 500 هزار ریالی در روستا خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۲۶۱۱
|
۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با آغاز سال نو و در جهت دستگیری از خانواده های نیازمند بن خرید به ارزش 500 هزار ریال بر اساس جمعیت خانوار به تعداد مختلف به همت پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله روستا لاسجرد در سرخه  در بین نیازمندان روستا توزیع شد.

علی اکبر معینیان فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این اقدام مومنانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: یکی از عرصه‌های فعالیتی جهادگران بسیجی اجرای رزمایش کمک مومنانه است که در سطح شهرستان سرخه و روستا لاسجرد این رزمایش به شکل محله‌محور انجام می‌شود.

او افزود: طبق سنت همه ساله و با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب و همچنین شرایط اقتصادی کشور و گرانی که فشار بر طبقات ضعیف جامعه را بیشتر کرده، این پایگاه مقاومت بسیج با یاری و مدد خیرین و بانیان اقدام به توزیع کارت های هدیه 500 هزار ریالبی باتوجه به تعداد اعضای خانواده بین روستاییان نیازمند کرده است.

فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در ادامه اضافه کرد: همچنین به همین مناسبت ۱۰۰ بسته معیشتی به ارزش هریک به ارزش 10 میلیون ریال به همت گروه جهادی پایگاه محمد رسول الله (ص) در سطح روستا توزیع شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار